וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

80 סדרניות קרליין פוטרו בהודעת SMS

חיים ביאור

7.3.2010 / 22:03

גם לפטר יש דרך: סדרניות שעבדו בחברת הקוסמטיקה פוטרו באמצעות הודעות SMS לטלפונים הסלולריים שלהן. קרליין בתגובה: "ההודעות נשלחו בדחיפות כדי למנוע מהעובדות מפח נפש"

80 סדרניות שעבדו בחברת הקוסמטיקה קרליין פוטרו במהלך השבוע שעבר באמצעות הודעות SMS לטלפונים הסלולריים שלהן. 12 אנשי מכירות ועוד 10 פקידים קיבלו לבתיהם ביום שישי האחרון בשעות אחה"צ מכתבי זימון להליכי שימוע לקראת פיטורים שיתקיימו השבוע.

חברת קרליין נמכרה בנובמבר 2009 לחברת אמיליה תמורת 194 מיליון שקלים. כשבועיים לאחר מכן מכרה אמיליה את המותגים של קרליין לחברת סנו, תמורת 85 מיליון שקלים.

הפיטורים הנוכחיים באו למרות שוועד עובדי קרליין ניהל משא ומתן עם סנו, בליווי ההסתדרות, ולפני 10 ימים נחתם הסכם הבנות בין הצדדים המסדיר את תנאי העסקתם של העובדים לעתיד ומבטיח למעשה את המשך העסקתם בה.

בחברת אמיליה הסבירו בתגובה כי הודעות ה-SMS לסדרניות נשלחו בדחיפות בכדי למנוע מהעובדות מפח נפש שעלול היה להיגרם להן עם קבלת המידע על סיום עבודתן בדרכים אחרות ולא ישירות, מאחר שרשימת העובדים המועמדים לפיטורים כבר הופצה ברבים. ואילו סנו מסרה בתגובה שרוב העובדים צפויים בסופו של דבר להיקלט מחדש במסגרתה.

ההסתדרות גינתה אתמול את הליך הפיטורים קרליין וציינה שהיא זו שאיפשרה את אישור העסקה למכירת קרליין, באמצעות ההסכם עליו היא חתמה, שבו נקבע כי רוב העובדים ייקלטו בסנו.

עוד נמסר מההסתדרות כי סוכם שכל עובד שלא ייקלט בסנו, או שמעטמי הרעת תנאים יעדיף שלא להיקלט בחברה זו, יקבל פיצוי בגובה של 8-21 חודשי שכר כהסתגלות. בנוסף, העובדים הפורשים יקבלו שכר עבור חודשיים הודעה מוקדמת במקום חודש אחד כפי שקובע חוק פיצויי פיטורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully