וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפרה שטראוס: עבודת צוות?

9.3.2010 / 14:40

בכנס נשים ועסקים אמרה עפרה שטראוס: "לא כיף לעבוד בצוות. הרבה יותר קל לי להתייעץ עם עצמי ואני גם תמיד מסכימה אתי. הסיבה היחידה שאני עובדת בצוות היא כי זה טוב יותר לעסק"

כ-1,300 נשים (וכמה גברים) גדשו אתמול את האנגר 11 בתל אביב בכנס נשים ועסקים השנתי של TheMarker w ועיריית תל אביב-יפו. בכנס דיברה עפרה שטראוס על האחריות החברתית של ההנהלות ועל חשיבות הגיוון בהרכב האנושי בחברות. לסיום העירה שטראוס בחיוך לאתי רוטר, מנכ"ל קסטרו, שטענה כי חשוב לעבוד בצוות: "אני מצטערת, אתי, אבל לא כיף לעבוד בצוות. הרבה יותר קל לי להתייעץ עם עצמי ואני גם תמיד מסכימה אתי. הסיבה היחידה שאני עובדת בצוות היא כי זה טוב יותר לעסק".

ד"ר שאולה אלכסנדר-ימיני, יזמית בינלאומית, סיפרה כי רק לאחר שסיימה את הדוקטורט החלה לחשוב ברצינות על המשך דרכה המקצועית. "עד אז חשבתי שקריירה זה לגבר ועבודה זה לאישה", אמרה.

אחד הגברים היחידים שנראו בקהל היה אבי קנת, מנכ"ל מותג מכוניות היוקרה אינפיניטי בישראל, שטרח לומר לכל מי שנקרה בדרכו כי 35% מרוכשי מכוניות המותג שלו הן נשים וכי המספר הולך וגדל.

נכחו בין היתר בכנס: המדענית הראשית לשעבר, אורנה ברי; הזמרת קורין אלאל; מנכ"ל פירמיה, מיכל אביחי; יו"ר עמותת עלם, נאוה ברק; עדנה קרסו, מבעלי קבוצת קרסו; עו"ד ברוריה לקנר; לאה זנדברג; אשת העסקים בת שבע בובליל; מנכ"לית וראייטי ישראל, ריקי אריאל; מנכ"ל גיתם, מיכל המאירי; חברת מועצת העיר תל אביב-יפו ויו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה בעירייה, תמר זנדברג; יו"ר שטרית מדיה גרופ, רות שטרית; משנה למנכ"ל רשת, שירה מרגלית; וסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בבנק מזרחי טפחות, נעמה גת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully