וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזיקי אג"ח ו' של פולאר דורשים להעמיד את הסדרה לפירעון מיידי

מיכאל רוכוורגר

9.3.2010 / 6:51

בלעדי TheMarker.



>> פולאר השקעות, הנמצאת בשליטת ז'יל פלדמן, ממשיכה להסתבך. מחזיקי אג"ח מסדרה ו' הארוכה דורשים להעמיד את מלוא הסדרה לפירעון מיידי - כך נודע ל-themarker. מחזיקי האג"ח מינו אתמול את מגדל שוקי הון כנציגתם, ואת עו"ד אופיר נאור ממשרד עוה"ד גרשט-נאור ליועץ המשפטי של נציגותם.

פולאר אמורה לשלם למחזיקי האג"ח כ-30 מיליון שקל בינואר 2011. ואולם הנציגות שלחה אתמול מכתב חריף לנאמן סדרה ו', הרמטיק נאמנות, ובו דרישה לכנס בתוך שבעה ימים אסיפה שבה יבקשו להעמיד את סדרה ו', המסתכמת בכ-150 מיליון שקל, לפירעון מיידי.



הצעד שנקטו מחזיקי אג"ח מסדרה ו' נובע מהחשש כי לאחר שפולאר תפרע את מלוא התחייבויותיה בסוף החודש למחזיקי אג"ח מסדרה ה - כ-95 מיליון שקל - קופתה תתרוקן. כמו כן מחזיקי האג"ח חוששים מכך שההתחייבויות השוטפות של פולאר יגדלו באופן משמעותי בעקבות סיווג מחדש של הלוואה בסכום של כ-126.6 מיליון שקל לבנק לאומי בגין פרויקט הולילנד בירושלים.



מחזיקי האג"ח מסדרה ו' מציינים את השחיקה בשווי האחזקה בחברה הבת, פולאר בינלאומי, מ-150 מיליון שקל ל-15 מיליון שקל, ואת הסתבכויותיה של פולאר בינלאומי בפרויקטים באירופה. מחזיקי האג"ח חוששים כי הבעלים פלדמן לא יעמוד בהתחייבויותיו להזרים לחברה 25 מיליון שקל.



פולאר השקעות דיווחה לאחרונה על ניהול מגעים לקבלת הלוואה מקרן המנוף אוריגו בהיקף של עד 100 מיליון שקל. "כוונה זו, אם וככל שתתממש, תביא לכך שנכסי החברה שטרם שועבדו ישועבדו לנושה אחר ונוסף של החברה, באופן שעשוי לגרום לפגיעה קשה במערך זכויות מחזיקי איגרות החוב ולהעמסת חוב נוסף על החברה שעשוי להיות במעמד קודם למעמד מחזיקי איגרות החוב", טוענים מחזיקי האג"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully