ועדת הרפורמה במס בראשותו של יאיר רבינוביץ תתמקד במציאת הדרכים למיסוי ההון הישראלי בחו"ל - כך מדווח "מעריב".
חברי הוועדה מעריכים כי הטלת מס זה תוכל להכניס כספים בהיקפים משמעותיים שיוכלו, במידה מסוימת, לשחרר את נטל המס מבעלי הכנסות נמוכות ובינוניות. ההון הישראלי המושקע בפעילות בחו"ל נעמד ב-70 מיליארד דולר וכיום לא גובים מס מפעילויות בחו"ל.
רבינוביץ אמר אתמול בראיון לקול ישראל כי הוא מתנגד למס על הבורסה הגדיר את העניין "דבר מסובך" ואמר כי זהו צעד "שנידון לכישלון".
ועדת המיסוי החדשה תתמקד במיסוי הון ישראלי בחו"ל
ענת באלינט
6.1.2003 / 9:20
