וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאי-טלקום מקבוצת פולאר השקעות רשמה הכנסות של 50 מיליון שקל ממכירת מכשירי סלולר ברבעון הרביעי

סקירת עיתונים / ידיעות אחרונות

6.1.2002 / 10:08

הערכות בשוק מדברות על הכנסות של 40-50 מיליון דולר לחברה בשנת 2002; כך מדווח "ידיעות אחרונות"



חברת דאי-טלקום, מקבוצת פולאר השקעות , רשמה הכנסות של 50 מיליון שקל ממכירת מכשירי סלולר ברבעון הרביעי - כך מדווח "ידיעות אחרונות".



דאי-טלקום, שעבורה זהו הרבעון הראשון של פעילות מלאה בשוק הסלולר, הגיעה במהלך הרבעון הרביעי של השנה לנתח מכירות של כ-35% מסך המכירות של חברת פלאפון. במהלך רבעון זה מכרה חברת פלאפון כ-35 אלף מכשירי סלולר שסופקו לה על ידי דאי-טלקום.



החברה מתכוונת להרחיב את פעילותה גם לרשתות סלקום ופרטנר, ולשווק מכשירים מתוצרת סוני-אריקסון, שהיא הזכיינית שלה בארץ.



הערכות בענף מדברות על הכנסות של 40-50 מיליון דולר לדאי-טלקום בשנת 2002.


טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully