חברת דאי-טלקום, מקבוצת פולאר השקעות , רשמה הכנסות של 50 מיליון שקל ממכירת מכשירי סלולר ברבעון הרביעי - כך מדווח "ידיעות אחרונות".
דאי-טלקום, שעבורה זהו הרבעון הראשון של פעילות מלאה בשוק הסלולר, הגיעה במהלך הרבעון הרביעי של השנה לנתח מכירות של כ-35% מסך המכירות של חברת פלאפון. במהלך רבעון זה מכרה חברת פלאפון כ-35 אלף מכשירי סלולר שסופקו לה על ידי דאי-טלקום.
החברה מתכוונת להרחיב את פעילותה גם לרשתות סלקום ופרטנר, ולשווק מכשירים מתוצרת סוני-אריקסון, שהיא הזכיינית שלה בארץ.
הערכות בענף מדברות על הכנסות של 40-50 מיליון דולר לדאי-טלקום בשנת 2002.
דאי-טלקום מקבוצת פולאר השקעות רשמה הכנסות של 50 מיליון שקל ממכירת מכשירי סלולר ברבעון הרביעי
סקירת עיתונים / ידיעות אחרונות
6.1.2002 / 10:08
