חברת מכתשים אגן הודיעה היום כי תחלק דיווידנד ביניים בהיקף של כ-3 מיליון דולר כאשר היום הקובע לחלוקה יהיה ה-30 בינואר 2002.
שיעור הדיווידנד בשקלים ייקבע על פי שערו של הדולר ביום ה-27 בינואר. על פי שערו של הדולר ביום חמישי מסתכם הדיווידנד ב-3.634 אגורות למניה. בגין שלושת הרבעונים הראשונים של 2001 חילקה החברה דיווידנדים בהיקף של 11.5 מיליון דולר, המהווים תשואת דיווידנד שנתית של כ-1.4%, מבלי לקחת בחשבון את הדיווידנדים שיחולקו בגין הרבעון הרביעי.
מכתשים אגן סיימה את הרבעון השלישי עם רווח של 12 מיליון דולר - גבוה ב-23% מהרווח ברבעון המקביל שהסתכם ב-9.8 מיליון דולר. בשורת ההכנסות רושמת החברה, שנפגעה מהפיחות החד בשער הריאל הברזילאי ברבעון השלישי, גידול קל של 1.4% לרמה של 222 מיליון דולר.
בשלושת הרבעונים הראשונים של 2001 הציגה החברה, שנסחרת בבורסה לפי שווי של 794 מיליון דולר עלייה של 20% ברווח הנקי ל-46.7 מיליון דולר. ההכנסות בתקופה זו צמחו בשיעור של 5% והסתכמו ב-662.6 מיליון דולר.
מכתשים אגן תחלק דיווידנד ביניים בהיקף של 3 מיליון דולר
גולן פרידנפלד
6.1.2002 / 10:27
