וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקה לא נשיאותית לסינמה סיטי

16.3.2010 / 8:45

שמעון פרס הספיק להשתתף באירועים היסטוריים רבים, אך לפעמים מעניין יותר לדעת באילו אירועים הוא אינו משתתף, למשל, בערב ההשקה החגיגי של הסינמה סיטי בראשל"צ

נשיא המדינה, שמעון פרס, הספיק להשתתף בחיו באירועים היסטוריים רבים במדינת ישראל, אך לפעמים מעניין יותר לדעת באילו אירועים הוא אינו משתתף; למשל, בערב ההשקה החגיגי של מתחם הקולנוע סינמה סיטי שייערך ביום רביעי בראשון לציון. בהזמנה נכתב בגאווה כי האירוע יהיה במעמד נשיא המדינה וכי פרס ישתתף בשלב הברכות. האירוע גם הוכתר בהזמנה שנשלחה לעיתונאים כ"היסטוריה בישראל". כ-600 איש הוזמנו לאירוע האקסקלוסיבי וכולם התבקשו להגיע בלבוש מהודר.

ואולם, מי שחיפש חליפה לאירוע או שתהה מדוע נשיא המדינה - העסוק בימים אלה במשבר היחסים עם ארה"ב ובעניינים הרי גורל אחרים - קשור באירוע מסחרי, יכול להירגע: הנשיא לא יגיע לאירוע. מבדיקת TheMarker עולה כי פרס מעולם לא אישר את הגעתו ולא היה אמור להשתתף באירוע מלכתחילה.

בתגובה אמר דובר סינמה סיטי, רני רהב: "הנשיא היה אמור לכבד את האירוע, אך בשל איחור בתאריך המיועד להשקה בעקבות עיכוב הקבלן המבצע, תאריך הפתיחה שונה באופן פתאומי, ולכן כבוד הנשיא לא יוכל להשתתף באירוע מכיוון שהוא מחויב לאירוע אחר. אנו מתנצלים ומקווים שהאירוע ישמח את כל שוחרי התרבות והקולנוע בישראל". בעקבות פניית TheMarker יישלחו היום הזמנות מתוקנות למשתתפים באירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully