וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרים והח"כים אורזים מזוודות

צבי זרחיה

22.3.2010 / 10:10

הכנסת יצאה בסוף השבוע לפגרה של 40 יום, ומרבית השרים והח"כים כבר אורזים את מזוודותיהם ואצים לשדה התעופה. אז לאן מתעופפים נבחרינו?

הכנסת יצאה בסוף השבוע לפגרה של 40 יום, ומרבית השרים והח"כים כבר אורזים את מזוודותיהם ואצים לשדה התעופה. ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא הלילה לארה"ב, שם ינסה למזער את הנזק שגרמה ועדת התכנון והבנייה בירושלים. נתניהו, ועמו שר הביטחון אהוד ברק, שר התשתיות עוזי לנדאו ויו"ר האופוזיציה ח"כ ציפי לבני (קדימה) ישתתפו בוועידת איפא"ק. לאחר מכן צפוי נתניהו להיפגש עם שרת החוץ של ארה"ב, הילרי קלינטון.

יו"ר סיעת קדימה, ח"כ דליה איציק, כבר יצאה בסוף השבוע לביקור ארה"ב. שר התעשייה והמסחר בנימין בן אליעזר יצא אתמול בראש משלחת עסקית לרוסיה, ועמו במשלחת תעשיינים ובהם יו"ר התאחדות התעשיינים שרגא ברוש. המשלחת תגיע, בין היתר, למוסקווה ולסנט פטרבורג, שהיא עיר הולדתה של ח"כ אנסטסיה מיכאלי (קדימה), שמצטרפת אף היא לנסיעה.

שר התיירות סטס מיסז'ניקוב חזר אתמול לפנות בוקר מרוסיה וכבר היום ייצא לקייב. ואילו חברי הכנסת מאיר שטרית ומגלי והבה (קדימה) יוצאים השבוע לתאילנד, במשלחת של האיגוד הבין-פרלמנטרי. ח"כ מירי רגב (ליכוד) יצאה בסוף השבוע שעבר לנסיעה פרטית עם חברות בארה"ב.

לעומתם, השר להגנת הסביבה גלעד ארדן מחזק את תיירות הפנים והחל מאתמול הוא שוהה עם משפחתו באילת. רק ח"כ רונית תירוש (קדימה) החליטה לנצל את פגרת הפסח כדי לסייד את ביתה ברמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully