וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברונפמנים מארחים

24.3.2010 / 9:20

אדגר ומתיו ברונפמן אירחו בניו יורק כמה מראשי הבנקים המובילים בעולם ומנהלי תיקי ההשקעות הגדולים ביותר במפגש לכבוד היו"ר הנכנס של בנק דיסקונט שבשליטתם, יוסי בכר

אדגר ומתיו ברונפמן אירחו ביום שני בניו יורק כמה מראשי הבנקים המובילים בעולם ומנהלי תיקי ההשקעות הגדולים ביותר במפגש לכבוד היו"ר הנכנס של בנק דיסקונט שבשליטתם, יוסי בכר. במפגש נכחו מנהלי ההשקעות של הבנקים המובילים, בהם בנק אוף אמריקה, סיטי וגולדמן סאקס, לצד משקיעים בולטים, ובראשם כוכב קרנות הגידור, ג'ון פולסון, אשר הכניס לכיסו 3.5 מיליארד דולר ב-2007 כשהימר על נפילת שוק הנדל"ן האמריקאי.

את המפגש כיבד בנוכחותו פול וולקר, לשעבר יו"ר הבנק הפדרלי של ארה"ב, המשמש בימים אלה יועצו הקרוב של נשיא ארה"ב, ברק אובמה. וולקר, שהיה יועץ בכיר בבית הלבן עוד בימי ריצ'רד ניקסון, חזר בחודשים האחרונים לאחר שאובמה הודיע על תמיכתו בתוכניתו של וולקר להפריד בין בנקים מסחריים לבין חלקים ספקולטיביים יותר בפעילות המגזר הפיננסי, תוכנית שזכתה לכינוי "חוק וולקר".

בדברים שנשא הפתיע וולקר בן ה-83, הידוע כשתקן, את הנוכחים. וולקר בירך את משפחת ברונפמן, חלק לה שבחים ואמר כי הוא מאמין בהשקעה בבנקים שמרניים. בנוגע לבכר אמר כי הוא מעדיף יו"רים ומנכ"לים בעלי עבר במערכת הציבורית.

מתיו ברונפמן, שנשא דברים בשם המשפחה, שיבח בפני הנוכחים את הכלכלה הישראלית ואת אקלים ההשקעות בישראל. הוא ציין כי בעבורו ובעבור משפחתו ישראל היא יעד אסטרטגי להשקעות, שהוכיח את עצמו. יוסי בכר לא יכול היה להסתיר את התרגשותו, וציין כי מעולם לא ראה ריכוז מרשים כל כך של אנשי המערכת הפיננסית הבינלאומית..

  • עוד באותו נושא:
  • ברונפמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully