וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הבנייה מנרב מנהלת מגעים עם קבוצת גד זאבי לרכישת קרקעות שבבעלותה בצפון

סקירת עיתונים / ידיעות אחרונות

7.1.2002 / 10:59

במקביל בודקת החברה את האפשרות לרכישת השליטה באזורים, כך מדווח "ידיעות אחרונות"



קבוצת הבנייה מנרב מנהלת מגעים עם קבוצת גד זאבי לרכישת קרקעות שבבעלותה בצפון, כך מדווח "ידיעות אחרונות".



הקרקעות עליהן מתקיים משא ומתן כוללות זכויות בנייה בהיקף של מאות מיליוני שקלים. העסקות צפויות להתבצע במזומן ובעסקות קומבינציה, שיכללו גם שותפות בחלק מזכויות הבנייה. זאבי נחשב לאחד הגורמים החזקים בענף הבנייה בצפון.



במקביל, בוחנת מנרב כניסה למו"מ לרכישת השליטה באזורים , אולם טרם התקבלה החלטה בנושא.


טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully