חברת קנית, בבעלות דויד עזריאלי, תפתח את חנויות המסחר ברשת הקניונים שברשותה בשבת- כך מדווח "מעריב".
למרות שעדיין לא התקבלה הסכמה פורמלית מעיריית חולון, הקניון בעיר יהיה הראשון שייפתח, בעוד כשבועיים. ההחלטה התקבלה בשיתוף עם בעלי החנויות בקניון במטרה להגביר את המכירות.
מנכ"ל קנית, פאר נדיר, אמר כי הנהלת הקניון החליטה שלא לפרסם את ההחלטה באשר לפתיחת הקניון בשבת, וכי בכל מקרה בעלי החנויות לא יחויבו לעבוד בשבת.
הקניונים של עזריאלי יהיו פתוחים בשבת
סקירת עיתונים / מעריב
7.1.2002 / 12:14
