וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

EMI החליטה לא לשבור חוזה עם מריה קארי - ומנייתה מגיבה בירידה

סוכנויות הידיעות

7.1.2002 / 16:36

EMI הכחישה דיווחים לפיהם בכוונתה לשלם לקארי עד 50 מיליון דולר כדי לבטל חוזה הקלטות לאחר שתקליטה האחרון כשל

מניית חברת התקליטים EMI הנסחרת בלונדון רושמת ירידה של כ-3% לאחר שהחברה הודיעה כי אין בכוונתה לשבור חוזה עם זמרת הפופ מריה קארי. החברה הכחישה דיווחים חוזרים לפיהם בכוונתה לשלם לקארי סכום של עד 50 מיליון דולר כדי להיפטר מהחוזה עימה, לאחר שהתקליט האחרון של קארי נכשל מסחרית.

EMI חתמה בשנה שעבר על חוזה הקלטה המעניק למריה קארי 83 מיליון דולר תמורת 4 תקליטים. קארי היתה הזמרת הנמכרת ביותר בארה"ב בשנות התשעים, והחוזה עימה נועד לאפשר לחברת התקליטים הבריטית, שעם אמניה נמנים קיילי מינוג ורובי ויליאמס, נתח קהל בשוק האמריקאי.

קארי אמנם מכרה 120 מיליון עותקי תקליטים בשנות התשעים, אולם האלבום האחרון שלה, "גליטר", התעכב בשל התמוטטות עצבים של הכוכבת, ויצא ב-11 בספטמבר. בריאותה הרופפת מנעה מקארי לבצע קידום מכירות לאלבום, ובעקבות כך נגרמו ל-EMI הפסדים כבדים.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully