מניית חברת התקליטים EMI הנסחרת בלונדון רושמת ירידה של כ-3% לאחר שהחברה הודיעה כי אין בכוונתה לשבור חוזה עם זמרת הפופ מריה קארי. החברה הכחישה דיווחים חוזרים לפיהם בכוונתה לשלם לקארי סכום של עד 50 מיליון דולר כדי להיפטר מהחוזה עימה, לאחר שהתקליט האחרון של קארי נכשל מסחרית.
EMI חתמה בשנה שעבר על חוזה הקלטה המעניק למריה קארי 83 מיליון דולר תמורת 4 תקליטים. קארי היתה הזמרת הנמכרת ביותר בארה"ב בשנות התשעים, והחוזה עימה נועד לאפשר לחברת התקליטים הבריטית, שעם אמניה נמנים קיילי מינוג ורובי ויליאמס, נתח קהל בשוק האמריקאי.
קארי אמנם מכרה 120 מיליון עותקי תקליטים בשנות התשעים, אולם האלבום האחרון שלה, "גליטר", התעכב בשל התמוטטות עצבים של הכוכבת, ויצא ב-11 בספטמבר. בריאותה הרופפת מנעה מקארי לבצע קידום מכירות לאלבום, ובעקבות כך נגרמו ל-EMI הפסדים כבדים.
EMI החליטה לא לשבור חוזה עם מריה קארי - ומנייתה מגיבה בירידה
סוכנויות הידיעות
7.1.2002 / 16:36
