עקיבא מוזס, מנכ"ל חברת כימיקלים לישראל מכר ביום חמישי שעבר 1.4 מיליון מניות של החברה הנמצאת בניהולו, במסגרת עסקה אשר בוצעה מחוץ לבורסה, לפי מחיר של כ-5.12 שקלים למניה, ובתמורה כוללת של כ-7.2 מיליון שקל.
יצוין כי מניות אלה הגיעו לידי מוזס, לאחר שמימש אופציות של החברה שהיו בידיו. מוזס עדיין מחזיק כיום בכ-83 אלף מניות של כי"ל אשר שוויין כ-430 אלף שקל.
מוזס לא היה הבכיר היחיד בכימיקלים לישראל אשר מימש אופציות ומכר את מניות שנתקבלו לאחר המימוש. בדומה לו, גם יוסי רוזן, המכהן כיו"ר דירקטוריון החברה, מימש בשבוע שעבר אופציות שהקנו לו מיליון מניות של החברה. רוזן מכר גם הוא את מניותיו מחוץ לבורסה, לפי מחיר של כ-5.12 שקל למניה, כך שהתמורה שקיבל לידיו בגין מכירת מניות אלה, הסתכמה בכ-5.1 מיליון שקל.
בכירי כימיקלים לישראל מכרו מניות של החברה בכ-12.3 מיליון שקל
אלי דניאל
7.1.2002 / 19:59
