וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטוויז'ן תתחרה בסלקום: תשיק שירות סלולרי

אמיתי זיו

6.4.2010 / 15:10

חברת האינטרנט והאחות הקטנה של סלקום, נטוויז'ן, תחל לספק שירות דמוי סקייפ, המאפשר ללקוחות לשוחח בטלפון הנייד בחצי מחיר, על בסיס חבילת הגלישה של הלקוח

הפתעה: חברת האינטרנט והשיחות הבין לאומיות 013 נטוויז’ן הודיעה בצהריים כי תחל לספק שירות לשיחות מוזלות מהסלולר. בכך נטוויז'ן פותחת למעשה בחזית מול חברות הסלולר ובין היתר מול החברה האחות בקונצרן IDB - סלקום.

נטוויז'ן תשיק את השירות החדש במסגרת הסכם שיתוף פעולה שחתמה לאחרונה עם חברת פרי-טלקום (Free Telecom) הישראלית. פרי-טלקום פיתחה שירות שהוא דמוי סקייפ, שמאפשר ללקוחות לשוחח בטלפון הנייד בחצי מחיר, על בסיס חבילת הגלישה של הלקוח.

למעשה, נטוויז'ן תשווק ללקוחות סלולרים קו נוסף למכשיר הקיים שלהם עם קידומת קווית 073. השירות תומך בשיחות נכנסות ויוצאות וכן ב- SMS במחיר מוזל.

מהחברה נמסר כי: "השירות יכלול מנוי חודשי בעלות של כ- 10 ש"ח לחודש. מחיר דקת שיחה לטלפון נייח הוא 10 אג' ולנייד 30 אג' לדקה, עלות SMS מקומי 10 אג' ובינ"ל 89 אג'. חשוב לציין כי השיחות בתוך הרשת הינן ללא עלות".

המהלך מעניין היות שסלקום, האחות הגדולה של נטוויז'ן, היא דווקא המתנגדת המובהקת מבין חברות הסלולר לשירותי VoIP-סלולריים ובעבר אף הכניסה לחוזים שלה (עד להתערבות משרד התקשורת) סעיף המגדיר כי אסור ללקוחות להשתמש בחבילת הגלישה שלהם לטובת שיחות כאלו.

שלומי פרילינג, סמנכ"ל אסטרטגיה פיתוח עסקי ופיננסיים וממלא מקום מנכ"ל 013 נטוויז'ן מסר: "שיתוף פעולה זה יאפשר לצרכני התקשורת בישראל חיסכון משמעותי גם בהוצאות הסלולר שלהם. השירות כולל לראשונה בעולם אפשרות למשלוח הודעות טקסט Over IP, ואני סמוך ובטוח כי לקוחותינו יוכלו ליהנות מטכנולוגיה מתקדמת בעלויות משתלמות".

ליאור בנאי מנכ"ל פרי-טלקום מסר כי "השירות יעודד תחרות בשוק הסלולר ואני מקווה כי יביא להורדת המחירים בשוק הסלולרי לטובת הצרכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully