וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באוגוסט: בננה ריפבליק עולה לישראל

עדי דברת-מזריץ

12.4.2010 / 7:06

התאוששתם מהשקת H&M? בחודש אוגוסט צפוייה להיפתח החנות הראשונה של רשת האופנה האמריקאית "בננה ריפבליק" בירושלים. הסניף השני ייפתח בהרצליה. המחירים - זולים ב-10% מאלה שבארה"ב

החנות הראשונה של בננה ריפבליק בישראל תיפתח בעוד ארבעה חודשים במתחם שדרות ממילא בירושלים - כך נודע ל-TheMarker. החנות צפויה להיפתח בסוף אוגוסט-תחילת ספטמבר ותשתרע על פני 300 מ"ר. החנות השנייה של בננה ריפבליק בישראל תיפתח כמה חודשים לאחר מכן בקניון ארנה בהרצליה פיתוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחירים נמוכים ב-10% מארה"ב וב-15% מאירופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את הזיכיון למותג בננה ריפבליק בישראל מחזיקה אלביט קמעונות ומסחר מקבוצת אלביט. בין המותגים האחרים של החברה נמנים גאפ, מנגו וג'י סטאר. בננה ריבפליק היא הרשת היוקרתית ביותר בקבוצת גאפ. לפי התכנון, המחירים בישראל יהיו נמוכים ב-10% מהמחירים מארה"ב וב-15% מהמחירים מאירופה.

שני מרכזי הקניות - שדרות ממילא וארנה - אינם נמנים עם הקונצנזוס ואינם ממוקמים בתל אביב. קניון ארנה בהרצליה גם אינו נחשב כמצליח במיוחד. שדרות ממילא היה המתחם הראשון בו נפתחה החנות הראשונה של גאפ בישראל באוגוסט 2009. החנות השנייה של גאפ בישראל נפתחה בקניון עזריאלי בתל אביב בפברואר. לדברי בכירים בענף האופנה והקניונים, אלביט פותחת סניפים בקניונים שמעניקים לה הטבות בשכר הדירה ומממנים את הקמת החנויות. במקרה של גאפ, ממילא העניק לחברה פטור של ארבעה חודשים מתשלום שכר הדירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון ל-TheMarker לפני כחודשיים אמר אריק בן-זינו, מנכ"ל אלביט מסחר וקמעונאות, כי "הכוונה היא לפתוח חמש עד שבע חנויות של בננה ריפבליק במיקומים אסטרטגיים", אך כעת סירבה החברה להגיב לידיעה. שמוליק בן משה, מנכ"ל אלרוב ישראל, המפעילה את מתחם שדרות ממילא, מסר כי "החוזה עדיין לא חתום אולם אך זו התוכנית". לדבריו, פתיחת חנות בננה ריפבליק תלויה ביציאתו של דייר אחר שהוא מנסה לפנות מהמתחם. עוד הוסיף בן משה כי הפעם לא תקבל אלביט מסחר וקמעונאות הטבות בשכר הדירה, זאת גם משום ש"הוצאת הדייר תעלה גם כך כסף לשדרות ממילא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully