וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפטרו עורכי דינו של רייפמן

הילה רז

12.4.2010 / 16:31

עורכי הדין דורון אפיק ושלומי תורג'מן התפטרו מייצוג בתיקים האזרחיים של אלי רייפמן לאור חילוקי דעות על רקע ניהול ההליך. אלי רייפמן מסר: "אני הולך על ייצוג עצמי"

עורכי הדין דורון אפיק ושלומי תורג'מן התפטרו מייצוג בתיקים האזרחיים של אלי רייפמן לאור חילוקי דעות על רקע ניהול ההליך. אפיק ותורג'מן ליוו את רייפמן מתחילת ההליך האזרחי המתנהל נגדו זה למעלה משנה לאחר שנקלע לחובות המוערכים בכ-340 מיליון שקל.

במסגרת הליך כינוס הנכסים הוצא צו לכינוס נכסיו של רייפמן, ומונה מנהל מיוחד לנכסיו, עו"ד איתן ארז. עו"ד תורג'מן מסר כי "נישאר חברים ויועצים של רייפמן, כחברים מבחוץ". רייפמן מסר לתורג'מן כי בכוונתו לייצג את עצמו מעתה בהליך האזרחי.

לפני כשלושה שבועות התפטר עו"ד יורם שפטל מייצוג רייפמן בהליך הפלילי המתנהל נגדו, לאחר שלא הגיע להסדר כספי עם רייפמן. בהליך הפלילי מואשם רייפמן בזיוף מסמכים לשם קבלת הלוואה בסך 6.3 מיליון דולר ב-2009, בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף בכוונה לקבל באמצעותו דבר ושימוש במסמך מזויף.

במהלך הדיון ייצג רייפמן את עצמו והשופט קבע כי יש למנות לו סניגור מהסניגוריה הציבורית. אתמול הגיש ארז לבית המשפט המחוזי בתל אביב 6 בקשות שונות, במסגרתן טען כי בסמוך לכניסתו של רייפמן לחובות עתק הוא רכש יין בחצי מיליון שקל מחברת גג העולם של השף חיים כהן, שילם 320 אלף דולר עבור שיפוץ הפנטאהוז של הוריו בראשון לציון, העביר 150 אלף דולר כהשקעה במסעדת מיט-בול בראשון לציון והעביר לאיש העסקים רון שחר 600 אלף דולר.

בשבוע שעבר דחתה נשיאת בית המשפט העליון, דורית ביניש, את בקשתו של רייפמן לפסול את השופטת ורדה אלשיך מלדון בעניינו. בעבר הגיש רייפמן בקשה לפסילת עו"ד איתן ארז כמנהל המיוחד שלו. אלי רייפמן מסר "אני הולך על ייצוג עצמי. משרד אפיק-תורג'מן, אותם אני מעריך ומעריץ על ההשקעה בתיק שלי, ימשיך לייעץ לי ייעוץ חיצוני וללוות אותי בהליך בפני השופטת ורדה אלשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully