וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: גם ישראייר תטוס לאוקראינה

אלון שן

12.4.2010 / 15:55

שר התחבורה אישר לחברה לבצע לראשונה טיסות סדירות בקו ת"א - קייב, בנוסף לחברות אל על וארקיע. יצוין כי זאת הפעם הראשונה בישראל ששלוש חברות תעופה יטוסו ליעד אחד בחו"ל

חברת תעופה ישראלית שלישית תטוס בין ת"א לקייב. שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ אישר היום (יום שני) לחברת ישראייר לבצע לראשונה טיסות סדירות בקו ת"א – קייב, בנוסף לחברות אל על וארקיע.

יצוין כי זאת הפעם הראשונה בישראל ששלוש חברות תעופה ישראליות יטוסו ליעד אחד בחו"ל.

מתן האישור לחברת ישראייר לבצע טיסות לקייב ניתן בעקבות הסכם תעופה שנחתם בפברואר 2010 בין ישראל ואוקראינה המאפשר לחברת תעופה שלישית לפעול בין נתב"ג לקייב. ישראייר צפויה להתחיל לטוס לקייב בחורף 2010-2011.

בנוסף לכך החליט השר, בהתאם להמלצת מנהל רשות התעופה האזרחית, גיורא רום לאשר לחברת ארקיע לבצע לראשונה טיסות סדירות בין אילת לקייב. יצוין כי כיום אין חברות תעופה ישראליות או אוקראיניות הטסות בקו זה ואין הסכם להפעלת טיסות שכר בין אילת לקייב.

שר התחבורה ציין כי ההחלטה להעניק לחברות ישראייר וארקיע להפעיל טיסות סדירות לאוקראינה היא צעד נוסף שמבצע משרדו לעידוד התחרות בתעופה האזרחית. לדבריו, מדובר בצעד שיוביל להוזלה במחירי הטיסות לאוקראינה ולשיפור משמעותי ברמת השרות.

השר כץ הוסיף כי כניסתן של חברות תעופה נוספות בקווים לקייב צפויה להגדיל את תנועת התיירים לישראל וממנה. בשנת 2009 נרשמו יותר מ- 40 אלף כניסות של תיירים מאוקראינה. בנוסף לכך היו כ- 75 אלף יציאות של תיירים מישראל.

שר התחבורה צפוי להודיע בקרוב על מתן אישורים נוספים לחברות תעופה ישראליות נוספות לפעול בין ישראל למדינות חבר העמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully