וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה לאומית - למוזמנים בלבד

13.4.2010 / 8:50

היכן ייערכו המסיבות הבולטות ביום העצמאות השנה? הטלפונים במשרדי קבוצת מרחב לא מפסיקים לצלצל מתחילת החודש בשל מספרם הרב של המבקשים להגיע למסיבה של יוסי והלית מימן

היכן ייערכו המסיבות הבולטות ביום העצמאות השנה? הטלפונים במשרדי קבוצת מרחב לא מפסיקים לצלצל מתחילת החודש בשל מספרם הרב של המבקשים להגיע למסיבה של יוסי והלית מימן. המסיבה נערכת כמדי שנה על הדשא של משרדי הקבוצה בהרצליה. השנה יופיעו אצל מימן הזמר עידן רייכל ולהקתו.

את המקום יפקדו בכירים בערוץ 10, אישים בולטים במשק, ראשי מערכת הבנקאות ואנשי תקשורת. במקביל יערכו הבעלים של מתחם בתי הקולנוע סינמה סיטי וחברת אן.אם.סי יונייטד, משה אדרי ורעייתו פנינה מסיבה בביתם בצהלה.

מסיבה נוספת עורכות שולה אקרשטיין, מרים דורון, מירי ברק, בלהה הוכמן, ליאורה לנדאו וחייה פריגת במתחם הווילה בגן אורנים. בתוכנית: ריקודים ושירי ארץ ישראל. יוגש קייטרינג של פוד ארט והמוזמנים יתבקשו לשלם 700 שקל דמי כניסה. ביום החג יארחו בני ואניאס שטיינמץ את מקורביהם בביתם בארסוף. מנהל רשת מלונות דן, מיכאל פדרמן ורעייתו, מיכל, יערכו מסיבת צהריים בביתם שבהרצליה פיתוח, ויגאל ואלונה גינדי יחגגו עם מכרים בביתם שבסביון.

גם השנה יתקיים טקס קבלת הפנים המסורתי והענקת תעודות ההוקרה של משרד הביטחון בקריה. בשנה שעברה ספגה החגיגה ביקורת מצד מבקר המדינה בשל מספר המוזמנים האישיים של שר הביטחון ורעייתו, אהוד ברק ונילי פריאל-ברק, והעלות הגבוהה שהסתכמה בכ-1.5 מיליון שקל.

כחלק מהפקת הלקחים הודיע משרד הביטחון כי השנה יגיעו רק מוזמנים מצה"ל (כ-3,000) ומהתעשיות הביטחוניות (עוד כ-1,000) ולא יגיעו פוליטיקאים וראשי ערים. לא תהיה ארוחת ערב ויוגש רק כיבוד קל, כגון סלטים וחומוס. הערב יהיה בסימן הצדעה לתעשיות הביטחוניות ולצה"ל, ויופיעו תזמורת צה"ל ומקהלת הילדים מרעננה. בערב תיערך הצדעה מיוחדת ליהורם גאון ולפועלו.

  • עוד באותו נושא:
  • יוסי מימן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully