וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי ליום העצמאות: חומוס וקבב בשקל

רינה רוזנברג

13.4.2010 / 13:35

כמו ביום העצמאות בשנה שעברה, גם השנה, סניפי רמי לוי יציעו ללקוחות קילו חומוס של מותג שיווק השקמה בשקל אחד וחצי קילו קבב של חברת פאר, גם כן באותו מחיר של שקל אחד

איפה תקנו את החומוס והבשר ליום העצמאות? רמי לוי הוא הראשון מבין הרשתות שמנסה למשוך אתכם לסניפים שלו עם המבצע שכבר למדנו להכיר - מוצר בשקל.

כמו ביום העצמאות בשנה שעברה, גם השנה, סניפי רמי לוי יציעו ללקוחות קילו חומוס של מותג שיווק השקמה בשקל אחד וחצי קילו קבב של חברת פאר בשקל אחד. המבצע יחל מיום חמישי הקרוב ועד גמר המלאי ולא יהיה מותנה בקנייה מסכום מסוים אך יהיה מוגבל לקנייה 2 יחידות בלבד מכל מוצר.

לדברי רמי לוי, היקף ההשקעה במבצע יעמוד על כ-800 אלף שקל. לעומת שנים קודמות שבהן כל חג רמי לוי חידש במבצע אחר הפעם הוא משחזר את המבצע של יום העצמאות הקודם. " חומוס וקבב זה יום העצמאות. מה עוד אפשר לתת בשקל? בנוסף לכך קיבלנו שנה שעברה פידבק חזק מאוד מהנוער על המבצע הזה ולכן אנחנו חוזרים עליו גם השנה" אמר לוי.

ברשת שופרסל ורשת ריבוע כחול עדיין לא הלכו בעקבות רמי לוי במבצעי מוצר בשקל ולבינתיים הלקוחות יכולים לקבל אצלם מבצעים אחרים ליום העצמאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully