האנליסטית רונית גודמן, מבית ההשקעות נשואה זנקס, מותירה למניית בנק דיסקונט המלצת "מכירה". בנשואה זנקס מעריכים כי הבנק יציג ברבעון הרביעי של 2001 תוצאות דומות לאלה שדיווח ברבעון השלישי בשורת ההכנסות - שיעמדו על כ-657 מיליון שקל, והפרשה לחובות מסופקים של 236 מיליון שקל.
בשורת הרווח וההפסד צפוי שיפור לעומת הרבעון המקביל, והקבוצה צפויה לסיים את הרבעון עם הפסד של 35 מיליון שקל, שיביא להפסד של 215 מיליון שקל בסיכום 2001.
גודמן מעריכה כי ההפסדים של הבנק יימשכו גם ב-2002, למרות מהלכי ההתייעלות שהבנק מבצע במספר פרמטרים כמו כוח האדם ושיפור תיק האשראי של הבנק. הבנק צפוי להפסיד 158 מיליון שקל. להערכתה, רק ב-2003 יתנו מהלכי ההתייעלות פרי, והבנק יציג רווח קטן של 25 מיליון שקל.
נשואה זנקס: בנק דיסקונט יפסיד השנה 158 מיליון שקל
אילן מוסנאים
8.1.2002 / 13:29
