וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברננקי מסוייג: "התאוששות מתונה וארוכה"

14.4.2010 / 18:15

נגיד הבנק הפדרלי נאם היום בפני הוועדה הכלכלית של הקונגרס והעריך כי שוק הדיור ושוק התעסוקה יוסיפו להכביד על כלכלת ארה"ב: "יידרש עוד זמן רב להשבת 8.5 מיליון המשרות שאבדו"

יו"ר הבנק הפדרלי בארה"ב, בן ברננקי, העריך כי התאוששות הכלכלה האמריקאית צפויה להמשיך להיות מתונה בשל החולשה בהוצאות הבנייה ושיעור האבטלה הגבוה המכבידים על התאוששות הכלכלה הגדולה בעולם.

"בסך הכל, הנתונים האחרונים מצביעים על כך שיהיה די בצמיחה בביקוש הקצה הפרטי (הציבור הרחב) כדי להביא להתאוששות כלכלית מתונה ברבעונים הקרובים", אמר היום ברננקי בעדותו בפני הוועדה הכלכלית המשותפת של הקונגרס. "מגבלות משמעותיות על קצב הצמיחה נותרו בעינן, ובכלל זה חולשה הן בבנייה לדיור ושלא לדיור והמצב התקציבי הקשה הגרוע של מדינות ורשויות מקומיות רבות".

"המשך הצמיחה הכלכלית תהיה תלויה במהשך הצמיחה בביקוש הקצה הפרטי", הוסיף ברננקי, בן 56. "שיפור הדרגתי בתעסוקה וברווחים, והתאוששות שווי משקי הבית מהשפל שרשמו באחרונה, וכן שיפור בזמינות של אשראי צפויים לסייע להתאוששות הצריכה הפרטית". עם זאת, הוסיף כי "יידרש עוד זמן ניכר להשבת 8.5 מיליון המשרות שאבדו במהלך השנתיים החולפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully