בנק ההשקעות האמריקאי ליהמן ברדרס (סימול: LEH) וחברת אינטרסיל (סימול: ISIL) הובילו סבב גיוס הון שלישי בהיקף של 47 מיליון דולר לחברת הסטארט אפ האמריקאית פרימאריון (Primarion),
בגיוס השתתפו משקיעים קודמים בחברה, אינטל קפיטל, זרוע השקעות ההון סיכון של אינטל, קוך ונצ'רס, קבוצת הון סיכון של קוך אינדסטריס וקרן APV טכנולוג'י פרטנרס.
פרימאריון עוסקת בפיתוח מעגלים מודפסים לשיפור ביצועי מעבדים המותקנים במערכות סלולריות, שרתים ומחשבים אישיים. החברה, שהוקמה בשנת 1999, מנוהלת על ידי ביל פולמן, לשעבר סגן נשיא בקבוצת המיקרו-פרוססור של אינטל.
קרן אקסל פרטנרס הובילה בנובמבר 2000 גיוס שני של 38 מיליון דולר עבור פרימאריון. בסבב זה השתתפו אינטל קפיטל, קוך ונצ'רס, APV טכנולוג'י פרטנרס וחברת און סמיקונדקטורס.
ליהמן ברדרס ואינטרסיל הובילו סבב גיוס הון שלישי של 47 מיליון דולר לסטארט אפ האמריקאי Primarion
בעז בבאי
8.1.2002 / 15:48
