וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפנפנו יפה: זינוק במכירות בשרים וסלטים

עדי דברת-מזריץ

21.4.2010 / 19:17

בבוקר שאחרי יום העצמאות, לראשי רשתות השיווק ולמשווקי הבשר והסלטים יש הרבה סיבות לחייך. רמי לוי: "במהלך החג נמכרו כ-85 אלף יחידות קבב בשקל אחד"

גם השנה הוכיח עם ישראל כי המוניטין שלו כחובב מנגלים ו"על האש" הינו מוצדק. החברות המוכרות מוצרים הרלוונטיים ליום העצמאות מסרו על עלייה של עשרות אחוזים במכירות.

חברת 'אדום אדום' מסרה ל-TheMarker כי בשבוע של חג העצמאות מכירות הבשר הטרי הסתכמו בפי שניים לעומת שבוע רגיל, וכי מדובר בעלייה של 30% במכירות לעומת חג העצמאות בשנה שעברה. "בשבוע האחרון מכרנו כ-120 טונה בשר טרי. המוצרים שנצרכים הם אלה שמתאימים לצלייה על האש - אנטריטוק, סינטה ופילה. כמו כן, נרשמה עלייה של כ- 150% בביקוש לבשר פרימיום (נתחים אחוריים), כאשר לצד עלייה זו עלייה חדה בביקושים גם לבשר טחון, ממנו מכינים קבבים", אמר מנכ"ל אדום אדום.

"ראינו גידול של פי 2.5 במכירות מוצרי על האש קפואים (המבורגרים, קבבים, קציצות וכדומה) שעמדו על כ-150 טונה בשבועיים שלפני החג, ושל 50% במכירות הנקניקיות שעמדו על כ-300 טונה. בנוסף, גם במכירות של טבעוף ראינו עלייה של 50%. בסה"כ מדובר בגידול של קרוב ל-10% במכירות לעומת שנה שעברה", מסר דניאל שבתאי, סמנכ"ל שיווק בקבוצת זוגלובק. לדבריו, המוצר שהכי נמכר היה המבורגר זהב מ-100% בקר.

הישראלים לא הסתפקו בבשר וגם מכירות החומוס והסלטים צמחו בעשרות אחוזים. חברת צבר מכרה ביום בו חל ערב החג 200 טונה סלטים, לעומת 150 טונה שנה שעברה. מתוכם, 100 טונה חומוס באותו היום, כך מסרה מנכ"ל חברת צבר, נילי צור. לדבריה, המוצר הנמכר ביותר היה חומוס באריזת 1 קילו, עם 50 טונה מכירות ביום ערב החג.

אצל מעדני מיקי המוצר הנמכר ביותר היה חומוס מופחת שומן. בסה"כ גדלו מכירות הסלטים והחומוס בשבועיים לקראת החג במעדני מיקי ב-25% לעומת שנה שעברה, והסתכמו ב-400 טונה חומוס (כולל השוק המוסדי).

חברת חוגלה קימברלי יצרנית המותג "ניקול", דיווחה על עלייה במכירות של מוצרים מתחום האירוח. כך, מפיות ומפות חד פעמיות, עם גידול של 15% במכירות לעומת חודש רגיל, מגשיות ותבניות עם עלייה של 20% במכירות, רדיד אלומיניום ושקיות סנדוויץ' - עם עלייה של 40%, ושקיות אשפה-עליה של 35%.

רשתות השיווק ניהנו גם הן מעלייה במכירות. רמי לוי סיפר על גידול במכירות של 20% בסניפי רמי לוי שיווק השקמה לעומת חג העצמאות אשתקד. לוי, שיצא במבצע של חבילת קבב בשקל, מסר כי במהלך המבצע נמכרו כ- 85 אלף יחידות קבב בשקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully