וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון שלחה גם את תל אביב לעליות

עומר רבין

25.4.2010 / 16:36

שבוע המסחר נפתח בתל אביב באווירה חיובית ובעליות שערים במדדים המובילים, על רקע אישור הסדר הסיוע האירופי ליוון. מניית טבע איבדה 2.4%

אחרי שהתפזר ענן האפר מעל אירופה וגם אי הוודאות הכלכלית של יוון מתחילה להתבהר, על רקע אישור תכנית הסיוע למדינה, נפתח שבוע המסחר בבורסה לניירות ערך באחד העם באווירה חיובית והמסכים נצבעים בירוק.

מדד ת"א 25 עלה היום ב-0.74% לרמה של 1,209 נקודות כשהוא מתקרב פעם נוספת לרמת השיא של כל הזמנים אליה הגיע לאחרונה בטרם נסוג. מדד ת"א 100 התחזק גם הוא בשיעור דומה לרמה של 1,139 נקודות. מדד תל טק עולה אף בשיעור חד יותר והוסיף לערכו היום 2.2%. במהלך המסחר הגיעו המדדים לעליות שערים מרשימות אף יותר של 1.3% כל אחד - אך המגמה החיובית המתנה במעט לקראת חתימת יום המסחר בתל אביב.

בקרב המתחזקות, ניתן בין היתר למנות את מניות הבנקים שטיפסו הבוקר ביותר מאחוז, את מניית פריגו שזינקה בכ-3.4% ואת החברה לישראל שרושמת עלייה מרשימה של 2.6%.

מנגד, מניית טבע רשמה ירידה משמעותית של 2.4% על רקע הערכות כי תפסיד במערכת משפטית נגד חברת פייזר המתחרה בסוגיית תרופת הפרוטוניקס. לצידה בלטו במגמה השלילית גם מניות הסלולר, על רקע הרפורמות המתכוננות במשרד התקשורת ועשויות על פי חשש המשקיעים לפגוע בהכנסותיהן: מניות סלקום ופרטנר איבדו היום קרוב לחצי אחוז מערכן כל אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully