וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של הסנדוויץ': סאבוויי חוזרת לת"א

עדי דברת-מזריץ

26.4.2010 / 7:03

הרשת, שנסגרה בישראל לפני 8 שנים ולפני כחצי שנה חזרה עם סניף אחד, מתכננת לפתוח 33 סניפים במרכז בתוך שלוש שנים - ומצהירה כי בהמשך תקים עוד 100 סניפים. לשבת או לקחת?

אחרי שסגרה את פעילותה בישראל לפני כשמונה שנים, וחזרה לפני כחצי שנה עם סניף בודד בהרצליה פיתוח, רשת המזון סאבווי (Subway) מתכננת להתרחב ולפתוח סניפים חדשים בתל אביב. ל-TheMarker נודע כי בעוד כשבוע תפתח הרשת סניף ברחוב בן יהודה בעיר בהשקעה של כ-170 אלף דולר.

הסניף ישתרע על פני כ-90 מ"ר ויציע כריכים ומזון בריא שיוכנו מול הלקוחות. הוא יהיה פתוח 24 שעות ביממה במשך כל ימות השבוע, ויופעל במודל זכיינות על ידי אורית ושלומי מסעודה. בעוד כחודש וחצי צפוי להיפתח סניף נוסף של הרשת במתחם הבורסה ברמת גן, שישתרע על פני 70 מ"ר, בהשקעה של 120 אלף דולר. הסניף יהיה בבעלותו של גור גל, בעל הזיכיון לסניף הרשת בהרצליה פיתוח. הרשת נמצאת במשא ומתן לפתיחת סניפים נוספים בעיר, בין היתר בשדרות רוטשילד ובנמל.

לדברי גל, הרשת מתכננת לפתוח 33 סניפים בערי המרכז בתוך שלוש שנים. בארבע השנים העוקבות מתכננת הרשת לפתוח 100 סניפים נוספים ברחבי המדינה. חלק מהסניפים החדשים יפעלו במתכונת של זכיינות וחלקם יהיו בבעלותו של גל.

רשת סאבווי האמריקאית פעלה בישראל ב-1992-2002 ונסגרה לאחר שנקלעה לקשיים ונכנסה להליכי כינוס נכסים. הרשת הופעלה על ידי איש העסקים יאיר תמיר, שהיה מעורב בביסוסן של ברגר קינג ופיצה האט בישראל. לדברי גל, לשעבר מנכ"ל רשתת המלונות פתאל, הניסיון הקודם של סאבווי בישראל נכשל בשל בעיות ניהוליות ולא בגלל שהקהל הישראלי לא גילה אהדה למותג. עוד מסר כי הסניף בהרצליה פיתוח, שנפתח לפני כחצי שנה והיה ניסיון ראשון של הרשת לשוב לפעילות בישראל, מצליח מעבר לציפיות וכי סאבווי האמריקאית גילתה שביעות רצון רבה מהתוצאות בינתיים.

רשת סאבווי נוסדה בקונטיקט בארה"ב. הרשת מונה כ-33 אלף סניפים ביותר מ-92 מדינות, ומדווחת כי בכל שבוע נפתחים 40 סניפים שלה במדינות שונות ברחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • סאבוויי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully