וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה לבקש טיפ להשקעה מאופרה ווינפרי

ליאור זנו

26.4.2010 / 13:45

מנחת הטוק שואו האמריקאית המובילה המליצה - ומניית אולטרה שייפ מזנקת ב-23%. המגזין המקוון של אופרה על מכשיר ההרזיה של החברה: "זה טוב מכדי להיות אמיתי"

מניית אולטרה שייפ מוסיפה כ-23% במחזורי מסחר גבוהים, לאחר שהטיפולים שמבצעת החברה נבחרו כאחת הטכנולוגיות שישנו את פני תעשיית היופי וההרזיה בעתיד בכתבה שפורסמה במגזין המקוון של אופרה ווינפרי. "זה טוב מכדי להיות אמיתי, אבל טכנולוגיה חדשה שמשתמשת באולטרהסאונד ממוקד משמידה את תאי השומן".

החברה, שקיבלה אישור לשימשו ב-57 מדינות - מבקשת בימים אלו את אישור מינהל התרופות והמזון בארה"ב (FDA) שיסלול את הדרך לשיווק התרופה במדינה.

אלו חדשות מצויינות לאולטרה שייפ, שרק בחודש שעבר צנחה ביום אחד ב-26% בעת שתיכננה לגייס 17.5 מיליון שקל כדי להמשיך בתוכניות העסקיות של שנת 2010 ללא הזדקקות למקורות מימון נוספים. את ההנפקה ניהלה מיטב חיתום ובסופה הצליחה החברה לגייס 10.5 מיליון שקל בלבד (2.57 מיליון דולר) ולבצע הנפקה פרטית מייד לאחר מכן.

אולטרה שייפ נשלטת על ידי ישראל סיד ומפתחת מכשיר בשם קונטור 1, המסייע להצרת היקפים וחיטוב הגוף באמצעות הרס מקומי וסלקטיבי של תאי שומן ללא פגיעה ברקמות אחרות. כעת מפתחת החברה גירסה חדשה של המכשיר ונמצאת בתהליך קבלת אישור ממינהל התרופות והמזון בארה"ב וגם מסין לשם שיווק המכשיר במדינה. בינתיים מפיצה אולטרה שייפ ל-50 מדינות בעולם, ואושר לשימוש בקנדה, אירופה וגם בישראל.

בתשקיף שפירסמה אולטרה שייפ טרם הגיוס, נחשף כי מ-2007 עד סוף ספטמבר 2009 פיטרה החברה 41 עובדים שהיוו כ-39% ממצבת כוח האדם שלה. "במידה שלא תצליח החברה לגייס מימון בבורסה, יהיה עליה להמשיך לצמצם את מצבת כוח האדם והוצאות אחרות עד אשר יהיו לה מקורות מימון מספיקים".

בשנת 2009 ירדו מכירות החברה ב-42% לעומת 2008, והסתכמו ב-6.3 מיליון דולר. זהו המשך של מגמת הירידה, שכן המכירות ב-2008 הגיעו לחצי מהמכירות של שנת 2007 שעמדו על 22 מיליון דולר -ערב פרוץ המשבר הכלכלי העולמי. החברה הסבירה את הירידה במכירות בהאטה בביקוש למוצריה ומירידה בביקוש לטיפולים אסתטיים בעקבות המשבר הפיננסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully