וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הדלק: הטיסות מישראל יתייקרו

זוהר בלומנקרנץ

26.4.2010 / 20:30

חברת לופטהנזה כבר הודיעה כי היטל הדלק בטיסות למזרח התיכון ולאפריקה יגדל לסכום של 82 אירו לנוסע. מומחי תעופה: "חברות ישראליות וזרות אחרות יילכו באותה דרך"

חברת לופטהנזה הינה חברת התעופה הראשונה להודיע היום (ב') על העלאת היטל הדלק ב-5 אירו על מחיר כרטיסי הטיסה בטיסותיה הבינלאומיות ארוכות הטווח; זאת בגלל התייקרות מחירי הנפט.

על פי הודעת החברה, יגדל היטל הדלק בטיסות למזרח התיכון ולאפריקה לסכום של 82 יורו לנוסע; בטיסות לצפון אמריקה ההיטל החדש יעלה ל-87 אירו לנוסע ולאילו למרכז ודרום אמריקה, מערב, דרום אפריקה ואסיה יעלה ההיטל ל-97 אירו. ההתייקרות החדשה תיכנס לתוקף מה-28 לאפריל.

מומחי תעופה בישראל העריכו בתשובה ל-TheMarker, כי "מדובר בסנונית ראשונה", כהגדרתן של העלאות מחיר כרטיסי טיסה, באמצעות ייקור היטל הדלק, שהוא חלק מהמרכיב המלא של מחיר כרטיסי הטיסה וכי "חברות תעופה ישראליות וזרות אחרות, יילכו בוודאי באותה דרך".

ייקור היטל האחרון של חברת לופטהנזה, התרחש ביוני 2009.

חברת לופטהנזה, מפעילה 19 טיסות קו סדירות לשבוע מגרמניה לישראל וממנה: 14 טיסות לשבוע בקו נתב"ג - פרנקפורט ו-5 טיסות לשבוע בקו נתב"ג-מינכן. את הטיסה החמישית לשבוע בקו נתב"ג-מינכן, הוסיפה חברת התעופה הגרמנית רק היום (ב').

מנכ"ל החברה הגרמנית בארץ, עופר קיש, אמר כי הטיסה הנוספת תתבצע במטוס מדגם איירבוס A-340-600 הנחשב למטוס האזרחי הארוך ביותר בעולם. המטוס מכיל 360 מושבים בתצורה של שלוש מחלקות שירות - תיירים, עסקים וראשונה. "מדובר בגידול של כ-35% בקיבולת בקו זה בהשוואה לקיץ שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully