וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכישה ראשונה לגוגל בישראל

גיא גרימלנד

27.4.2010 / 10:00

ענקית החיפוש הודיעה כי רכשה את חברת הסטארט אפ הישראלית LabPixies, העוסקת בפיתוח גאדג'טים למוצרי גוגל. היקף העסקה: מיליוני דולרים

גוגל הודיעה היום כי רכשה את חברת הסטארט אפ הישראלית LabPixies, חברה העוסקת בפיתוח גאדג'טים מותאמים אישית כדוגמת גאדג'טים ל-iGoogle, אנדרואיד ו-iPhone. היקף העסקה הוא מיליוני דולרים.

LabPixies היא אחת החברות הראשונות שעסקה בפיתוח גאדג'טים ל-iGoogle שמטרתם לספק לגולשים מידע שימושי כגון: חדשות, מזג אוויר, משחקים וגישה מהירה לכתובת המייל האישית.

צוות העובדים של LabPixies יצטרף למרכז המו"פ של גוגל בישראל כחלק מהתרחבותו של המרכז, ויעבוד על מגוון רחב של אפליקציות ופיתוחים כמו גם חיזוק וביסוס הגאדג'טים של iGoogle ברחבי העולם.

רן בן-יאיר, מנכ"ל לאבפיקסיז אמר: "הקמנו את LabPixies במטרה ליצור חווית גלישה מותאמת אישית ובכדי לפתח גאדג'טים שימושיים לאנשים בחוויית הגלישה היומית שלהם. אנו רואים בעסקה עם גוגל הזדמנות פז עבור הצוות שלנו להשתלב בסביבת עבודה החולקת עימנו את אותה תשוקה להעניק למיליוני משתמשים חוויה מקוונת אולטימטיבית".

פרופ' יוסי מטיאס, מנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של גוגל בישראל אמר: "אנו מקדמים בברכה את הצוות של LabPixies אל מרכז המו"פ של גוגל בישראל. אנו מאמינים כי צירוף הצוות המוכשר הזה למרכז יאפשר לנו להמשיך ולחזק את פלטפורמת האינטרנט ולהפוך אותה לאטרקטיבית מתמיד עבור מפתחים ועבור גולשים ברחבי העולם. גוגל מאמינה בחדשנות וביצירתיות הישראלית, ואנו נמשיך לשאוף לשיתופי פעולה עם חברות מקומיות וסטארט אפים גם בעתיד".

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully