וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פואד לטובת המגזר הבדואי

רמי שני

27.4.2010 / 12:38

בטקס חניכת המפעל החדש "עוף עוז" שיעסיק 600 מקומות עבודה לבדואים, אמר בן אליעזר: "מדינת ישראל פשעה כלפי הבדואים והיום אנו מתחילים לשלם את חובנו"

"מדינת ישראל פשעה כלפי הבדואים, והיום אנחנו מתחילים לשלם את חובנו. אני מלווה את בני העדה זה שנים רבות. הם כבר לא צריכים להוכיח את נאמנותם, הם כבר הוכיחו זאת" כך אמר השר בן אליעזר במהלך טקס חניכת המפעל החדש "עוף עוז" (עוף "טנא" לשעבר) ביישוב שגב שלום.

בן אליעזר הוסיף כי "הדרך להוציא את המגזר הבדואי ממעגל של אלימות ופשע להשתלבות במדינה, היא החובה של המדינה לשלבם במעגל העבודה וזה מה שאנחנו עושים כאן היום עם חניכת משחטה שתספק 600 מקומות עבודה לבדואים".

בטקס נכחו סגנית השר אורית נוקד, מנכ"ל המשרד שרון קדמי, בכירי המשרד, בעלי המפעל וראשי רשויות מהמגזר הבדואי.

המפעל אשר יוקם בהשקעה של כ-179 מיליון שקל, יעסוק בשחיטת עופות לתעשיית המזון ואספקתם בעיקר לשוק המקומי. המפעל יעסיק 600 עובדים ישירים וכ-1,200 עובדים עקיפים, רובם בני המגזר הבדואי.

מדובר במפעל מחולל שינוי שיביא לקליטת מרבית המועסקים מהמגזר הבדואי – מה שלא היה בעשרות השנים האחרונות. היקף המענקים בגין השקעה זאת הינו כ–25 מיליון שקל, במסלול המענקים הרגיל של מרכז ההשקעות. המפעל יחל לפעול תוך מספר חודשים, וכרגע נמצא בשלב של עבודות פיתוח וחיבור לתשתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully