וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטורולה וצ'יינה יוניקום הפעילו את רשת ה-CDMA הארצית הראשונה בסין; היקף החוזה כ-450 מיליון דולר

ערן גבאי

9.1.2002 / 11:52

מוטורולה היא היצרנית הלא-סינית היחידה שקיבלה רישיון לייצור מכשירי סלולר בטכנולוגיית CDMA בסין; הרשת תתמוך בקצב של 153.6 קילו ביט בשנייה



מוטורולה ומפעיל הסלולר הסיני צ'יינה יוניקום (China Unicom) החלו להפעיל את הרשת הסלולרית הארצית הראשונה בסין בטכנלוגיית ה-CDMA.



מוטורולה זכתה בחודש מאי 2001 בחוזה בשווי 407 מיליון דולר להתקנת הרשת הסינית, ובאחרונה היא זכתה בחוזה-המשך בגובה 34.8 מיליון דולר והפכה בכך לספקית ה-CDMA הגדולה באסיה.



מוטורולה היא, למעשה, היצרנית הלא-סינית היחידה, מבין 19 יצרנים, שקיבלה רישיון לייצור מכשירי טלפון סלולריים בטכנולוגיית CDMA בסין.



מוטורולה התקינה בסין את רשת הדור הבא של טכנולוגיית ה-CDMA רשת ה-1X המציעה תעבורת נתונים במהירות הגבוהה פי עשרה (עד 153.6 קילו ביט בשנייה), במסגרת ניסוי הנערך בבייג'ינג ובננצ'נג.


טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully