וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון אופטימיים: "סומכים על האיחוד"

הוול סטריט ג'ורנל: קרן המטבע הבינ"ל שוקלת להגדיל את הסיוע ליוון הקורסת ב-5 עד 10 מיליארד אירו, בנוסף לסכום שכבר הובטח. גם הגרמנים מרגיעים: "נעמוד בהתחייבויותינו"

"קרן המטבע הבינ"ל שוקלת להגדיל את הסיוע הכספי ליוון ב-5 עד 10 מיליארד אירו. סכום זה יוענק כתוספת לסיוע הראשוני שכבר הובטח, בהיקף של 15 מיליארד אירו", כך אמר היום (רביעי) גורם בממשלת יוון, כפי שמדווח הוול סטריט ג'ורנל.

הגורם הוסיף: "אם השותפים שלנו והמסייעים שלנו יחושו כי תוספת לסיוע נחוצה, על מנת להרגיע את השווקים ולמנוע נזק לאירו, תוספת שכזו אכן עשויה להתרחש". עוד אמר הגורם כי "אתונה חשה בטוחה וסומכת על האיחוד האירופי כי ימלא אחר מחוייבותו".

גורמי ממשל בגרמניה, אשר נושאת בנטל הגדול ביותר בכל הקשור להתחייבויות האיחוד, מסרו כי ימלאו אחר כל סעיף עליו התחייבו, אולם, דרשו מאתונה להחמיר את הצעדים להקטנת ההוצאות, על מנת שיוכלו לקבל את הסיוע.

החלטתה של גרמניה באשר לחלקה בסיוע ליוון, יצרה דאגה לא מעטה בקרב השווקים הפיננסיים, אשר חששו כי חבילת הסיוע לא תועבר במועד.

גם דעת הקהל הגרמנית אינה אחידה בדעותיה לגבי הסיוע, והרוב הגדול דווקא מתנגד לסיוע, עובדה שהופכת את ההחלטה לסוגיה לקראת הבחירות המקומיות שיתקיימו ב-9 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully