וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידות שערים חדות בבורסות אירופה

הדר תדמור

28.4.2010 / 14:57

בעקבות המשבר ביוון, בורסות אירופה רושמות ירידות שערים: לונדון נסחרת בירידות קלות, פרנקפורט יורדת ב-0.7% ופאריס משילה 1.6% מערכה. בורסת פורטוגל צונחת ב-4.5%

מגמת ירידות נרשמת במרבית בורסות אירופה, בהובלת מניות מגזר הפיננסים.

בורסת לונדון נסחרת בירידות קלות, פרנקפורט יורדת ב-0.7% ובורסת פאריס יורדת ב-1.6%. בורסת פורטוגל צונחת ב-4.5%. בורסת יוון, אשר אתמול רשמה ירידות, עולה היום ב-2.3%.

הנציבות האירופית צופה כי חבילת הסיוע ליוון תושלם בימים הקרובים - כך אמר אמדאו אלטפאג', דובר האיחוד האירופי לעניינים מוניטרים. "הנציבות האירופית פועלת ביציבות ובמהירות ביחד עם הבנק המרכזי של אירופה וקרן המטבע הבינלאומית, ועם הרשויות ביוון. ארגון מחדש של חובותיה של יוון אינו בא בחשבון". אלטפאג' הדגיש כי ארגון שכזה אינו נידון באתונה.

אתמול חתכה סוכנות הדירוג S&P את דירוג האשראי של המדינה לדרגת אג"ח זבל. S&P חתכה גם את דירוג האשראי של פורטוגל בשתי דרגות, מ-A פלוס ל-A מינוס, על רקע חששות כי כלכלת פורטוגל נמצאת בסיכון להפוך ליוון הבאה ולהגיע למצב של חדלות פירעון בשל התפשטות משבר החובות באירופה.

מניית קומרצבנק יורדת ב-2.4%. מניית סוסייטה ג'נרל יורדת ב-1.2%. מניית בנק UBS יורדת ב-1% ומניית רויאל בנק אוף סקוטלנד יורדת ב-2.6%.

מניית SAP יורדת ב-1.5%, על אף שהחברה דיווחה על עלייה של 97% ברווחיה ברבעון הראשון של 2010 ל-387 מיליון יורו (511 מיליון דולר). הירידה במניה לאחר שהחברה החמיצה את תחזיות האנליסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully