חברות הכבלים מעריכות כי ההשקעה הנדרשת להקמת רשת הטלפוניה תסתכם ב-760 מיליון שקל. להערכתן, בתוך שנים ספורות הן יוכלו להשיג נתח שוק של 11% משוק הטלפוניה בישראל; כך מדווח "מעריב".
התוכנית להקמת רשת הטלפוניה מוצגת בימים האחרונים בפני ראשי חברות הכבלים לקראת הצגתה בפני הממונה על ההגבלים העסקיים.
במקביל מציג רם בלינקוב, המנכ"ל המיועד של חברות הכבלים, את התוכנית בפני בעלי המניות על מנת לקבל את אישורם. זאת לאור דרישת הממונה על ההגבלים העסקיים להציג התחייבות מפורשת של בעלי המניות לתמיכה בתוכנית ולא להסתפק בהתחייבות בלינקוב על כניסת החברה הממוזגת לתחום הטלפוניה.
חברות הכבלים ישקיעו בהקמת רשת הטלפון 760 מיליון שקל
סקירת עיתונים / מעריב
9.1.2002 / 8:00
