וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראש היהודי: 7,000 פטנטים בשנה בישראל

המוח היהודי לא מאכזב גם ב-2009: מנתונים שמפרסמת הבוקר התאחדות התעשיינים בישראל עולה כי לא פחות מ-7,000 בקשות פטנט הוגשו בשנה שעברה ו-8,500 בקשות סימני מסחר

מבמבה ועד סוסיתא, מפלאפל ועד דיסק-און-קי – מה כבר לא נאמר על הראש היהודי שממציא לנו פטנטים? אבל לצד ההתרפקות על הישגי העבר, מפרסמים היום בהתאחדות התעשיינים בישראל נתונים מעודדים המוכיחים כי הראש היהודי עדיין בכושר.

בשנת 2009 הוגשו בישראל למעלה מ-7,000 בקשות לרישום פטנטים ויותר מ-8,500 בקשות לסימני מסחר בתחומים שונים. לאור הנתונים הגבוהים, יקיימו השבוע בהתאחדות התעשיינים יום עיון מיוחד בנושא תחת הכותרת "קניין רוחני – כיצד להגן על נכסים השווים זהב".

"הקניין הרוחני הוא שם כולל לסוגי זכויות בנכסים לא מוחשיים, פרי יצירתו של האדם – כגון: יצירות, עיצובים, מוניטין ועוד", אמרה הבוקר עו"ד דור כהן צדק, ממשרד פרל כהן צדק לצר. "קניין רוחני הוא אחד מאבני היסוד החשובות ביותר של כל עסק ומן הראוי לתת את הדעת להיבטי ההגנה השונים".

בהתאחדות התעשיינים מתכוונים להעמיק את הטיפול בנושא הקניין הרוחני ולהכשיר את בעלי העסקים להתמודד עם סוגיות חדשות שהתפתחו בתחום ההגנה על פטנטים, כמו דינאמיקות של תביעות משפטיות בנושאי קניין רוחני והגנה על זכויות יוצרים באינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully