וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכים ניסונות הברחת ה"אייפד" בנתב"ג

זוהר בלומנקרנץ

2.5.2010 / 16:18

הישראלים לא מוותרים: על פי ההערכות, עשרות ישראלים מנסים להבריח את המכשיר החדש של אפל ארצה מבלי לשלם את נטל המס בשווי 16.5%. במסלול הירוק נתפסו כ-15 נוסעים שניסו להבריח מכשירי אייפד ארצה, מבלי להצהיר עליהם כנדרש

על אף אישור משרד התקשורת: מאז שינה משרד התקשורת את החלטתו לפני כשבוע והתיר להביא אותם ארצה, עשרות מכשירי אייפד נתפסו אצל נוסעים על ידי שלטונות המכס בנתב"ג, כך נודע היום (ראשון) ל-TheMarker.

ככל הידוע, מתוך 10 מכשירים שנרשמו במסלול האדום על ידי נוסעים, נותרו 5 מאחור, כשבעליהם לא היו מעוניינים לשלם את המס. בנוסף, נתפסו במסלול הירוק כ-15 נוסעים שניסו להבריח מכשירי אייפד ארצה, מבלי להצהיר עליהם כנדרש. מתוכם, עשרה נוסעים שילמו קנסות ומסים בסך כ-650 שקל כל אחד, וקיבלו חזרה את המכשיר. על פי ההוראות, ניתן להכניס לארץ מכשיר אחד בלבד, שיש להצהיר עליו, על מנת לשלם מס בשיעור 16.5%.

האייפד הושק בראשית החודש שעבר בארצות הברית, ובימים האחרונים הושקה גם הגרסה היקרה יותר של המכשיר, הכוללת גם אפשרות לחיבור רשת תקשורת סלולרית. מאות אלפי בני אדם צבאו על חנויות "אפל", בהם ישראלים רבים, שהזדרזו לרכוש את המכשיר וניסו להבריחו ארצה. בנוסף, תפסו שלטונות המכס אלפי מכשירי אייפון מידי נוסעים שניסו להבריחם בעונת נסיעות הפסח וגם קודם לכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully