וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירשזון מכר את הוילה ברמה"ש - הכסף עוקל

הילה רז

4.5.2010 / 18:07

בית המשפחה ברמת אביב ג' המשתרע על פני כ-300 מ"ר וכולל ארבע קומות נמכר תמורת 6 מיליון שקל. כספי המכירה הועברו באופן זמני להסתדרות העובדים הלאומית

אברהם הירשזון, המרצה עונש מאסר של למעלה מחמש שנים בשל גניבת 1.7 מיליון שקל מהסתדרות הע"ל, מכר את הוילה בה התגורר ברחוב דרזנר 35 ברמת אביב ג' בתמורה ל-6 מיליון שקל. הירשזון מכר את הוילה בנובמבר 2009 וכספי המכירה עוקלו באופן זמני על ידי הסתדרות הע"ל.

הווילה של הירשזון נמצאת על רבע דונם ומשתרעת על פני כ-300 מ"ר בנויים על פני ארבע קומות.

במהלך 2009 הגישה הסתדרות הע"ל תביעה אזרחית נגד הירשזון ויו"ר קרן הפנסיה של הע"ל לשעבר, מיקי צולר, המוערכת על ידה ב-190 מיליון שקל, בשל הנזקים הנטענים שגרמו השניים להסתדרות הע"ל. בתביעה שבה הוטלו העיקולים מואשמים הירשזון וצולר במרמה והפרת אמונים לחוסכים בקרן ובניהול רשלני של כספם.

העיקולים הזמניים שהוטלו על הירשזון הוטלו על זכויותיו בוילה ברחוב דרזנר ברמת אביב, במגרש ברמת גן ובקרקע שרשומה בתל אביב, זכויות בדירה בבת ים וכן על חשבונות בנק שברשותו.

בבקשה להטלת העיקולים טענה הקרן באמצעות עו"ד ארנון שגב, ביחס להירשזון כי הוא "הוכיח זה כי מרמה, הטעיה וחוסר תום לב אינן זרות לו, והוא מרצה עונש מאסר לאחר שהורשע בעבירות כלכליות חמורות. בנסיבות אלה יש לראותו כמי שקיימת מאליה בעניינו ההנחה כי הוא עשוי להבריח את נכסיו כדי להימנע מלשלם להע"ל". עוד טוענת הקרן כי העובדה שהוא נמצא בכלא רק מחזקת את חששה כי לא תוכל לפרוע את חובה מהירשזון.

לפני כחודש הגישו הירשזון ובניו עופר, אלרואי וברק בקשה לבטל עיקול זמני שהוטל על זכויותיו של הירשזון בשלוש חלקות קרקע שגודלן 400 מ"ר כל אחת בשכונת תל השומר ברמת גן בטענה כי הקרקע נרשמה לזכותם של הבנים לפני הטלת העיקולים. מי שטיפל בעסקה בתל השומר מטעמו של הירשזון הוא עו"ד ברוך אדלר, שותפם לשעבר של עו"ד אורי מסר ואהוד אולמרט במשרד עורכי הדין הירושלמי.

העיקול הזמני יעמוד בתוקפו עד למתן פסק דין סופי בתביעה נגד הע"ל, אז ייקבע השופט האם יהפוך לעיקול קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully