וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

H&M בישראל קורסת תחת העומס?

עדי דברת-מזריץ

6.5.2010 / 8:04

לקוחות מתלוננים על מחסור בסחורה בחנויות הרשת. בחברה מגיבים: "הביקוש מעל ומעבר למצופה ועל כן נוצרו מדי פעם חוסרים - אך הכנסנו עשרות אלפי פריטים מקולקצית הקיץ החדשה"

לקוחות רשת האופנה H&M מתלוננים בשבועות האחרונים על מלאי חסר בסניפי הרשת בישראל. בין היתר מתלוננים הלקוחות על מידות ופריטים מקולקציות מעצבים של הרשת, בהן של המעצבת סוניה ריקל, שאזלו בתוך זמן קצר מאז פתיחת הסניפים.

ככל הנראה מחדשת H&M את המלאי בסניפיה מדי כמה ימים, אך לא מצליחה להציע מלאי שלם של הסחורה בשל הביקוש הרב. כך למשל, בסניף חיפה, שנפתח לפני כשלושה שבועות, נאלצה הרשת להשלים את המלאי כבר שלוש פעמים. למצב תורמת מדיניות רשת H&M העולמית, שלפיה לכל סניף של הרשת מגיעה כמות מצומצמת של פריטים מכל מוצר.

רשת H&M נכנסה לישראל במרץ והיא מפעילה כיום שלושה סניפים: בקניון עזריאלי בתל אביב, בקניון מלחה בירושלים ובגרנד קניון בחיפה. הקניונים שבהם פועלים הסניפים מדווחים על תקופת שפע מאז פתיחתם.

מנכ"ל מרכז עזריאלי, ארנון תורן, מסר כי מאז כניסת הרשת נרשם גידול של 20%-30% במספר המבקרים בקניון וכי במארס חל גידול של עשרות אחוזים במכירות לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה - הן בחנויות של רשתות האופנה והן בחנויות האחרות, במסעדות ובבתי קפה. "גם כשנקבל את תוצאות אפריל הרשמיות נראה כי בעוד שקניונים רבים ירדו במכירות או עמדו במקום, אצלנו חלה עלייה משמעותית במכירות", העריך.

יוסי צבי, מנכ"ל קבוצת קניוני ישראל, המפעילה את החנות בגרנד קניון בחיפה, מספר כי מאז שנפתח הסניף ניכרת עלייה של כ-5% במספר המבקרים בקניון ועלייה של 5%-10% במכירות סניפי רשתות האופנה בקניון.

מ-H&M אם נמסר בתגובה: "הביקוש והמכירות מיום הפתיחה ועד כה היו מעל ומעבר למצופה ועל כן נוצרו מדי פעם חוסרים במידות ובפריטים מסוימים. עם זאת, מדי יום מגיעים אלפי פריטים חדשים לכל אחד מהסניפים.

"בשבוע האחרון אף הוכנסו לסניפים עשרות אלפי פריטים מקולקצית הקיץ החדשה של H&M, בהם בגדי ים ובגדי קיץ וחוף, לנשים, גברים וילדים בהתאם לקו המנחה של אופנה ואיכות במחיר הטוב ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • H&M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully