וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אל על לא תטוס הקיץ לאילת

זוהר בלומנקרנץ

9.5.2010 / 9:15

למרות המאבק ושלל האבטחות - מחסור במטוסים צפוי למנוע מהחברה להפעיל הקו מנתב"ג לעיר הדרומית. תצטייד במטוסי בואינג 737 רק באוקטובר. אל על: "החברה עושה את הכל כדי לטוס בקיץ לאילת"

חברת אל על לא תוכל להפעיל את הקו שלה מנתב"ג לאילת עקב מחסור במטוסי בואינג 737, שתוכנן להיפתח בקיץ הקרוב. גם אם בג"ץ יאשר לחברת התעופה להפעיל את הקו הפנים ארצי, נראה כי היא לא תוכל להפעילו לפני אוקטובר השנה. מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, אמר את הדברים בסוף השבוע שעבר לבכירים במשרד התחבורה. היום אף אמורה להתקיים בנתב"ג פגישה בין מנהלים בחברת אל על לרשות שדות התעופה (רש"ת) בנושא הקו הפנים ארצי החדש לאילת. רש"ת הקצתה לאל על זמני פעילות עתידיים בקו החדש מנתב"ג לאילת.

לדברי שר התחבורה, ישראל כץ, שביקר בסוף השבוע שעבר באילת, "מבחינת משרד התחבורה, הכל ערוך במטרה שחברת אל על תחל להפעיל את הקו החדש לאילת ואנו ממתינים להחלטת בג"ץ בנושא".

דובר אל על, אמר בתגובה: "אל על עושה את כל ההכנות הכוללות המתבקשות, כדי לטוס בקיץ לאילת".

על פי נתוני רשות שדות התעופה, התנועה הפנים ארצית מנתב"ג לאילת ובחזרה, הגיעה ל-185,133 נוסעים בינואר-אפריל השנה - גידול של 43.38% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, זאת על אף שתנועת המטוסים בקו הפנים ארצי לאילת וממנה, היתה 2,774 המראות ונחיתות באותה התקופה בנתב"ג - ירידה של 0.82% לעומת אותה תקופה אשתקד.

  • עוד באותו נושא:
  • אל על
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully