חברת הלוויין YES וחברת הכבלים מתב מנהלות מו"מ למיזוג ביניהן. חלק מבעלי המניות המעורבים במו"מ פנו לממונה על ההגבלים העסקיים, וביקשו את חוות דעתו על המיזוג. כך מדווח "מעריב".
על פי גורמים המקורבים למו"מ, השיחות החלו ביוזמת מתב. בשיחות דובר על האפשרות שהעסקה תבוצע באמצעות החלפת מניות, כאשר ייתכן שחלק מהצדדים בלוויין, בעיקר בעלי המניות הקטנים, עשויים למכור את חלקם בהזדמנות זו.
יש לציין כי במידה ותהיה עיסקה של חילופי מניות בין YES ומתב, בזק, בעלת המניות הגדולה במתב להגיע לשיעורי אחזקה ניכרים בחברה המאוחדת. עקב כך אמרו אתמול גורמים בבזק כי הם מאמינים שהעיסקה לא תאושר על ידי הממונה על ההגבלים העסקיים ולכן אסור להקדיש לכך מאמץ.
בשיחות מעורבים מנכ"ל בזק , אילן בירן, מטעם הלוויין, ויו"ר מתב, שמואל דנקנר.
יס ומתב במגעים למיזוג; ביקשו מהממונה על ההגבלים חוות דעת ראשונית
סקירת עיתונים
10.1.2002 / 8:10
