חברת אמדוקס הודיעה לעובדיה כי הבונוס השנתי לשנת 2002 מבוטל, כך נודע ל-TheMarker. החברה, המעסיקה כ-9,700 עובדים ברחבי העולם, נהגה לתת לעובדים משכורת 13 מדי שנה, שהיוותה הטבה משמעותית עבורם - בעיקר לנוכח העובדה כי המשכורות באמדוקס נמוכות מהממוצע בענף ההיי-טק.
החברה סירבה להגיב לידיעה.
על פי הערכות, אשר לא אושרו על ידי החברה, מתנה הנהלת אמדוקס את הבונוס השנתי לשנת 2002 בהכנסות של 2.5 מיליארד דולר. החברה צפתה בעבר כי תצמח בשנת הכספים 2002 (המסתיימת עבורה ברבעון השלישי של 2002) ב-26%-31% - כלומר, הכנסות של 1.93-2 מיליארד דולר.
ואולם לאחר הרבעון השלישי של 2001, החברה הכניסה "אזהרת הכנסות" בדלת האחורית, והודיעה כי היא מצפה להכנסות של 1.9 מיליארד דולר, מה שיצביע על צמיחה של 24%. אצל ענקית הבילינג השנה הפיסקלית מסתיימת בסוף חודש ספטמבר.
אמדוקס נסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי שוק של 8.7 מיליארד דולר.
אמדוקס ביטלה את הבונוס השנתי ל-2002 - לא תיתן לעובדיה משכורת 13
עינב בן יהודה
10.1.2002 / 10:21
