וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש יותר מדי עורכי דין וכלכלנים"

11.5.2010 / 13:30

שר התמ"ת, בנימין בן אליעזר אמר בסיור בטכניון: "יש יותר מדי אנשים שלומדים איך לנהל אנשים אחרים. אנחנו צריכים בעלי מקצוע אשר ימשיכו את תנופת הפיתוח והטכנולוגיה"

שר התעשייה, המסחר והתעסוקה, בנימין (פואד) בן אליעזר, סייר היום (ג') בטכניון בחיפה, יחד עם נשיא הטכניון, פרופ' פרץ לביא, מנכ"ל התמ"ת, שרון קדמי ובכירי המשרד.

בן אליעזר אמר כי "הצמיחה המהירה שחווינו בשנים שלפני המשבר, כמו גם היציבות בעיתות המשבר נשענת על התעשייה המתקדמת שבינינו כאן בארץ, ועל מעמדנו כמדינה מובילה בעולם בתחומי הטכנולוגיה". אין ספק שהתעשייה המפוארת שבנינו פה נשענת בראש ובראשונה על מוסדות אקדמיים מובילים אשר מכשירים סטודנטים צעירים ומעניקים להם את הכלים המתקדמים ביותר בעולם – והטכניון מהווה דוגמא מצוינת לכך".

הוא הוסיף כי הוא עוקב בדאגה אחר המשבר הכספי שפוקד מוסדות להשכלה גבוהה בישראל. "דעתי בנושא ידועה - יש לזכור שעתידנו החברתי והכלכלי נשען על הון אנושי איכותי. אסור להזניח את האקדמיה. אני חושב שהמסר הזה עבר, והממשלה הזו יותר מתמיד רואה עצמה מחויבת להמשך פעילותם וצמיחתם של המוסדות האקדמיים".

"אנחנו מסתכלים בגאווה אחר פיתוחים מדהימים שנעשו בישראל והביאו לנו מוניטין ושם בכל העולם", אמר בן אליעזר. "מאחורי פיתוחים אלו נמצאים מהנדסים צעירים ומבריקים שלמדו במוסדות מפוארים כמו הטכניון. אני הייתי רוצה לראות יותר ויותר צעירים פונים לתחומי ההנדסה – שם נמצא העתיד של התעשייה הישראלית. אני חושב שיש לנו היום יותר מידי כלכלנים, עו"ד ואנשים שלומדים איך לנהל אנשים אחרים. אנחנו צריכים בעלי מקצוע אשר ימשיכו את תנופת הפיתוח והטכנולוגיה. לכם המהנדסים חלק מרכזי בהתפתחותנו הכלכלית - אני רואה בלימודי ההנדסה שליחות ציונית לכל דבר!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully