וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היזמים ממשיכים להתסער על בת ים

שלומית צור

11.5.2010 / 12:19

קבוצת נוה שוסטר רכשה מגרש בשטח של 1.6 דונם בבת ים, בסכום של 27 מיליון שקל. הקבוצה תקים על הקרקע מגדל מגורים בן 15 קומות שיכלול 58 דירות

עוד יזם מסתער על בת-ים: קבוצת נוה שוסטר, שבבעלות יזמית הנדל"ן דליה שוסטר, רכשה מגרש בשטח 1.6 דונם ברחוב אנה פרנק 14 בבת ים, ב-27 מליון שקל.

החברה תקים על הקרקע, שרכשה מבעלים פרטיים, מגדל מגורים בן 15 קומות שיכלול 58 דירות בנות 4 ו-5 חדרים וכן פנטהאוזים. להערכת החברה, מחיר הדירות יחל מ-1.35 מליון שקל לדירת 4 חדרים.

מדובר בפרויקט הראשון של החברה בבת ים, לאחר פרויקטים שבנתה בראשון לציון, נס ציונה ורחובות.

"עם קום המדינה נתפסה בת ים כעיר חוף אטרקטיבית ומחירי הנדל"ן בה היו יקרים אפילו מאיזור צפון תל אביב", אמרה שוסטר, "הנתונים האובייקטיביים-גיאוגרפיים של העיר ובעיקר הקרבה לים ולתל אביב, מבטיחים שהיא תחזיר לעצמה את מעמדה".

לאחרונה, תפסה הבנייה בבת ים תאוצה כאשר יזמים נוספים בחרו להיכנס לעיר. לפני כחודש חתמה חברת אזורים על עסקת קומבינציה עם בעלים פרטיים, במסגרתה רכשה קרקע בפינת הרחובות בן גוריון ויצחק שדה בדרום מערב העיר, סמוך למגדל קולוני ביץ'.

הקרקע מיועדת ל-98 דירות כאשר בימים אלה ממתינה אזורים להגדלת התב"ע ל-166 דירות. סמוך למגרש בו תקים אזורים את מגדל המגורים, מקימה גם חברת נוה גד מגדל מגורים בן 42 קומות. בנוסף לכך הודיעה חברת תדהר השבוע כי תקים יחד עם חברת אזורים מרכז מסחרי בן 9,000 מ"ר במרכז העיר שצפוי להיחנך בסוף 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully