אולפני גלובוס גרופ ישקיעו כ-10 מיליון דולר בבניית אולפנים ורכישת ציוד עבור חדשות ישראל - כך מדווח "נמר של נייר".
ג.ג, השותפה בחדשות ישראל, בונה את כל האולפנים עבור הערוץ. הפרויקט יהיה מוכן לקראת הפעלת ערוץ החדשות, המתוכננת לחודשים יולי-אוגוסט. מדובר בשמונה אולפנים - שניים מרכזיים בנווה אילן והשאר בירושלים, חיפה, באר שבע, קריית שמונה ואריאל. בנוסף יצורפו אליהם 15 נקודות שידור בכל הארץ.
קריית האולפנים של ג.ג בנווה אילן היא מרכז החדשות וההפקה הגדול בישראל. ג.ג מספקת שירותים למרכז החדשות של ערוץ 2, ערוץ 1, ערוץ הקניות, ערוץ החדשות של ערוץ 10, חברות דר-סט ודנה הפקות.
אולפני גלובוס ישקיעו 10 מיליון דולר בבניית אולפנים עבור חדשות ישראל
סקירת עיתונים
10.1.2002 / 12:09
