וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החגיגות: המסחר בת"א ננעל בירידות

עומר רבין

11.5.2010 / 17:09

היום שאחרי האופוריה התאפיין בתל אביב במגמה שלילית – בדומה לבורסות העולם. המעו"ף איבד 1.7% ומדד ת"א 100 ירד ב-1.8%. גם בניו יורק נפתח המסחר בירידות שערים

טריליון הדולר שהשקיעו מנהיגי אירופה בייצוב האירו הצליחו אתמול להזניק את השווקים בשיעורים היסטוריים שכמותם לא נראו כאן בחודשים האחרונים – אך משחלפה ההתלהבות הראשונית, נותרו היום המשקיעים עם ירידות שערים ותיקון של המדדים כלפי מטה.

מדד המעו"ף נסגר היום ברמה של 1,145 נקודות כשהוא מאבד 1.7% - כמחצית מהעלייה שרשם אתמול. מדד ת"א 100 רשם ירידה חדה עוד יותר כשאיבד 1.8% מערכו. מניות הנדל"ן והבנקים רשמו ירידות חדות אף יותר של כ-2%. מניות הסלולר גם הן בלטו היום כשפרטנר משילה 3.4% ואילו סלקום נפרדת מ-2.5% מערכה.

ירידות שערים דומות נרשמות גם באירופה בה אתמול נהנו המדדים מזינוק מרשים במיוחד: כעת יורד מדד הFTSE בלונדון בקרוב לשני אחוזים, צרפת שאתמול זינקה בקרוב לתשעה אחוזים יורדת גם היא בשיעור דומה. הבורסה של מדריד יורדת בשיעור חד יותר של כחמישה אחוזים לאחר שאתמול קפצה בלא פחות מ-14% ביום מסחר בודד.

בניו יורק נפתח המסחר גם כן באווירה שלילית בדומה לעולם, כאשר הדולר מתחזק משמעותית לעומת האירו: כעת יורדים המדדים המובילים נאסד"ק ודאו ג'ונס בשיעור צנוע יחסית של כחצי אחוז – אחרי שאתמול נסקו כחלק מהראלי העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully