וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן: שריפה המונית של סחורות מישראל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

11.5.2010 / 21:06

אחרי הרשות - גם ירדן מחרימה סחורות מישראל. האיגודים המקצועיים בממלכה הכריזו על קמפיין חדש תחת הכותרת "הולכים לקראת ירדן נקייה מסחורות האויב הציוני"

לאחר שהרשות הפלסטינית הודיעה כי היא מטילה חרם על מוצרי ההתנחלויות בגדה המערבית, הודיעו האיגודים המקצועיים בירדן כי הם יוצאים בקמפיין חדש תחת הכותרת "הולכים לקראת ירדן נקייה מסחורות האויב הציוני" אשר יקרא להחרמת המוצרים הישראלים כולם.

ד"ר אחמד ערמוטי, יו"ר איגוד הרופאים בממלכה המכהן גם כיו"ר האיגודים המקצועיים, אמר כי הקמפיין החדש ייערך במקביל לציון 62 שנים ל"נכבה" ובתגובה "להמשך האיומים הישראלים על ירדן".

לדברי ד"ר ערמוטי, במסגרת הקמפיין החדש יחרימו האיגודים המקצועיים בממלכה סחורות מישראל ויסרבו לשתף פעולה עימה. "הירדנים למעשה מחרימים את הסחורות הישראליות מאז שנחתם הסכם השלום בשנת 1994", הוסיף. "כעת, עם התגברות המתקפות הישראליות על המקומות הקדושים, לאור המשך מדיניות הייהוד הישראלית ובשל המצור המוטל על הפלסטינים, יש צורך לחזק את הקמפיין".

יו"ר הוועד למלחמה בנורמליזציה עם ישראל, באדי רפאיעה, סיפר כי אנשיו יחלקו לצרכנים הירדנים רשימה שבה יפורטו המותגים שמקורם בישראל במטרה לעודד אותם שלא לקנות אותם. בנוסף הזמין את הציבור הירדני להשתתף בשריפת סחורות ישראליות בשוק המרכזי של עמאן ביום שבת הקרוב. בהתייחסו לאפשרות שהדבר יוביל למתיחות עם השלטונות, ענה: "מה שאנחנו עושים איננו מהווה עבירה על החוק".

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully