וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט חתמה יום מסחר תנודתי

עומר רבין

11.5.2010 / 23:02

המסחר בניו יורק התנהל על רקע ירידות השערים בעולם מצד אחד וביצועים מוצלחים של מניות הביוטק והטכנולוגיה מצד שני. מדד הדאו ג'ונס ירד ב-0.3% ומדד הנאסד"ק עלה בשיעור מזערי

רכבת ההרים בשווקים נמשכת ומשפיעה גם על המשקיעים בניו יורק שהפגינו היום הרבה בלבול במהלך המסחר שאופיין בתנודתיות רבה.

המדדים פתחו בירידות של כאחוז אחד על רקע ירידות השערים שנרשמו היום בבורסות אירופה וגם כאן בישראל, ואשר הן בגדר "תיקון" מסויים לעליות השערים המרשימות במיוחד שנרשמו אתמול במסגרת הראלי הכולל בשוק ההון העולמי על רקע אישור קרן החירום להצלת האירו עליה סיכמו המנהיגים האירופים.

עם זאת, כבר לאחר כמה שעות בודדות שינו המדדים כיוון ועברו לעליות משמעותיות כאשר הנאסד"ק מוסיף לערכו יותר מאחוז. העליות התמתנו לקראת סיום המסחר כשהמדדים מסיימים בסופו של דבר את היום סביב קו המשווה – קרוב מאוד לשער הנעילה של יום האתמול.

בסיכום יומי ירד לבסוף מדד הדאו ג'ונס בשיעור של 0.3% לרמה של 10,750 נקודות. הנאסד"ק עלה בשיעור מזערי ונחתם סביב 2,375 נקודות. המדד המדרג את ביצועי 500 החברות המובילות רשם גם הוא ירידה קלה של כשליש האחוז.

חברת נייס שפירסמה היום את תוצאותיה הכספיות ודיווחה על שיפור בהכנסות מעבר לתחזיות האנליסטים נהנתה מעלייה של כשני אחוזים בערכה במהלך המסחר. יצרנית הרכב טויוטה שסבלה גם היא לאחרונה מתקופה לא קלה על רקע התקלות שאותרו ברכביה פירסמה אף היא דו"חות היום שהצביעו על עלייה מפתיעה בביקוש למכוניות מתוצרתה בעיקר בארה"ב – הודות לנתון זה עלתה המניה בשיעור של כאחוז אחד. מי שנחלשה היום משמעותית היא מניית גוגל שעל אף העליות במגזר הטכנולוגיה דווקא רשמה ירידה משמעותית של כ-2.4%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully