וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד החדש: מזון שיגרום לכם התקף לב

איילה צורף

12.5.2010 / 7:46

מסעדת Heart Attack Grill באריזונה מתפארת על היותה המשמינה ביותר וכזו שמהזון שלה יגרום להתקף לב. אז מה תזמינו - המבורגר "מעקף" או "מעקף כפול"?

בעוד שמקדונלד'ס וברגר קינג עסוקות ברדיפה אחר טרנד הבריאות ובניסיון להוריד את רמות השומן במוצרים שלהן, נולד בארה"ב גימיק, הפוך לחלוטין. מסעדת Heart Attack Grill באריזונה מתהדרת בהיותה המשמינה ביותר - כזו שהמזון שלה יגרום לכם להתקף לב.

להמבורגר קוראים "מעקף" או "מעקף כפול", וכמובן שיש "מעקף משולש" מלא גבינה צהובה עתירת שומנים. עם כניסתם מקבלים הלקוחות חלוק בית חולים ומוסבר להם שיש סיכוי שיחטפו התקף לב לאור כמויות השומן שבמזון. המלצריות לבושות כמו אחיות והסיסמא היא Taste worth dying for ("למות על הטעם" בתרגום חופשי).

בתפריט ובאתר האינטרנט ממליצה המסעדה לאכול כמה שיותר שמן ומזון כמה שפחות בריא, כי "חיים רק פעם אחת". מי ששוקל יותר מ-160 ק"ג זוכה לארוחה חינם. במקביל להמבורגרים נוטפי השומן מוכרת המסעדה סיגריות ללא פילטר ומשקאות ממותקים במיוחד.

המסעדה זוכה לבולטות גם במדיה החברתית: יש לה יותר מ-350 אלף צפיות ביו-טיוב ודף הפייסבוק שלה שוקק מעריצים. באחרונה עלתה המסעדה לכותרות בארה"ב לאור ניסיון לחקות את סגנון השיווק שלה על ידי הרשת Heart Stoppers Grill.

בעלי המסעדה טענו שמדובר בחיקוי ובהפרת זכויות יוצרים על סגנון שיווקי בעולם המסעדנות - וזכו. בית המשפט קבע שמתן שמות בסגנון זה למזון במסעדה, חלוקת פרסים והטבות ללקוחות השמנים ביותר ועידוד לצריכת מזון משמין - היא קו שיווקי ייחודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully