וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים להתאושש: ת"א עלתה, אירופה מטפסת

עומר רבין

12.5.2010 / 16:44

לאחר התיקון הקל שרשמו המדדים אתמול, שבו היום המסכים ברחבי אירופה וגם בת"א להיצבע ירוק: אצלנו המדדים בעד 1.6%, בלונדון עולה הבורסה בחצי אחוז ובגרמניה חוגגים עם זינוק של 2%

האדישות שהפגינו אמש המשקיעים בוול סטריט לירידות השערים באירופה נתנו את אותותיהם היום בשווקים האירופים ששידרו פעם נוספת עסקים כרגיל והבהירו לעולם: גוש האירו כאן כדי להישאר. בכל רחבי היבשת נצבעו המסכים ירוק ביום נוסף של עליות שערים משמעותיות בשווקים וכך גם אצלנו בבורסה לניירות ערך באחד העם – בה התאפיין המסחר לכל אורכו במגמה חיובית שאף התגברה לקראת הנעילה.

בסיכום יומי עלה מדד ת"א 25 בשיעור של 1.65% לרמה של 1,163 נקודות כשהוא מתחיל להתקרב חזרה לרמות הגבוהות שאפיינו אותו לפני כמה שבועות עת שבר את רמת השיא של כל הזמנים (1,238 נקודות). מדד ת"א 100 עלה בשיעור מעט צנוע יותר ונהנה מתיסוף של 1.5% בערכו. מדד התל טק עלה ב-2.2%. מניות הבנקים בלטו היום במיוחד כאשר לאומי מזנק ב-2% ואילו פועלים קופצת ב-3%. מכתשים אגן נהנתה מעלייה משמעותית של 5.4% במניה וגם קבוצת דלק ממשיכה לטפס עם שיפור של 2.6% בערכה.

באירופה טרם הסתיים המסחר, אך זה מתאפיין נכון לכתיבת שורות אלה גם כן בעליות שערים. מדד הFTSE בלונדון עולה ביותר מחצי אחוז, הבורסה בפרנקפורט מוסיפה כשני אחוזים ובצרפת נהנים המשקיעים מעלייה של 1.2%. גם בניו יורק נפתח המסחר בעליות שערים קלות כשהנאסד"ק עולה בשני שליש האחוז והדאו ג'ונס מוסיף לערכו כשליש האחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully