וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"מבצע" של HOT: הבסיס נהפך לפרימיום

מאת אופיר בר-זהר

13.5.2010 / 9:05

חברת הכבלים מציעה לאחרונה חבילת מבצע ללקוחות חדשים הכוללת ערוצים שבעבר נכללו בחבילת הבסיס, וכעת מוצעים כחלק מחבילת פרימיום. מועצת הכבלים: "בודקים את המבצע"

חברת הכבלים HOT מציעה בחודשים האחרונים חבילת מבצע ללקוחות חדשים שכוללת ערוצים שבעבר נכללו בחבילת הבסיס, וכעת מוצעים במסגרת חבילת ערוצים נפרדת.

חבילת המבצע, שנקראת "סטנדרט", היא חבילת הערוצים הקטנה ביותר של HOT, והיא כוללת ערוצי בסיס ותוספת של חבילות ערוצים לבחירת הלקוח, ש-HOT מכנה "תוכן אקסטרה". אלא שבחינת המבצע מגלה כי בין הערוצים המוצעים כתוכן "אקסטרה" כוללת חברת הכבלים ערוצים שבעבר נכללו בחבילת הבסיס, ובמקרים מסוימים אף ערוצים שהיא מחויבת לכלול בחבילת הבסיס, כמו MTV וערוץ HOT משפחה (אפיק 4).

בשיחה עם נציג TheMarker שלא הזדהה כעיתונאי, הסביר נציג המכירות של hot כי לפני כמה חודשים שונה הרכב החבילות, וערוצים שניתנו בעבר במסגרת חבילת הבסיס כבר לא ניתנים אוטומטית ללקוחות חדשים. לשאלה אם מותר לחברה לעשות זאת ענה: "אלה החבילות שלנו, אנחנו משנים לפי מה שאנחנו רוצים". נציג המכירות התייחס אך ורק לחבילת הסטנדרט שמציעה החברה, ולא הציע חבילת בסיס אחרת. גם באתר האינטרנט של HOT הופיעו אתמול התייחסויות לחבילת הסטנדרט בלבד.

מבצע הסטנדרט של HOT כולל אמנם חבילת ערוצי בסיס ותוספת ערוצי אקסטרה שנמכרות יחד, אך החלוקה של הערוצים לקטגוריות חדשות יצרה מצב שבו הלקוחות החדשים נאלצים לבחור בין ערוצים שבעבר היו מקבלים שלא במסגרת מבצע. כך למשל, רק מי שיבחר בחבילת הבידור יקבל את ערוץ HOT משפחה, שאמור להיות בחבילת הבסיס. באופן דומה, רק מי שיבחר בחבילת המוסיקה יקבל את ערוץ MTV.

עם הערוצים הנוספים שניתנו בעבר בחבילת הבסיס וזלגו לחבילה שבתשלום נוסף ניתן למנות את VH1, סקיי ניוז ועוד. חבילת סטנדרט מוצעת במסגרת טריפל, שכולל גם טלפון ואינטרנט. מחיר החבילה המשולבת הוא 299 שקל. מחיר חבילת הסטנדרט ו-3 חבילות תוכן נוסף הוא 269 שקל.

במועצת הכבלים והלוויין הופתעו לשמוע על חלוקת החבילות החדשה ומסרו: "אנו בודקים את מבצע הסטנדרט, כולל בדיקה של היבט ההתאמה מול הדרישה לערוצים בחבילת הבסיס, וכן את נושא קבלת האישורים מאתנו לחבילת ערוצים זו".

מ-HOT נמסר בתגובה: "HOT ממשיכה להציע ללקוחותיה את חבילת הבסיס, כפי שאושרה על ידי המועצה. בנוסף, מציעה החברה מגוון מבצעים, אשר חלקם משלבים את חבילת הסטנדרט עם חבילות תוכן שמאפשרות ללקוח לייצר לעצמו חבילת תוכן עשירה שעונה על העדפותיו".

  • עוד באותו נושא:
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully