וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרשוביץ רוצה להטיס את שקדי לבריטניה

זוהר בלומנקרנץ

13.5.2010 / 9:50

עורך הדין האמריקאי הודיע כי יהיה מוכן להגן אל מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, במידה ויינקטו נגדו צעדים משפטיים בבריטניה. הפרקליט אף הבטיח לגייס את מיטב הפרקליטים למשימה

עורך הדין האמריקאי הנודע אלן דרשוביץ, ששימש בין היתר כפרקליטם של או.ג'יי סימפסון וג'ונתן פולארד, הודיע כי יהיה מוכן להגן על מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, אם יינקטו נגדו צעדים משפטיים בבריטניה. דרשוביץ אמר את הדברים במפגש סגור שהתקיים בשבוע שעבר במשרדי חברת אל על בנתב"ג.

עד כה נמנע שקדי מלטוס לבריטניה מחשש שייעצר בשל תפקידו כמפקד חיל האוויר באינתיפאדה השנייה. במפגש טען דרשוביץ כי ישראל עושה טעות בכך שאינה מעמידה במבחן את בריטניה, והביע את נכונותו לצאת באופן אישי עם שקדי ללונדון, כדי לראות כיצד ינהגו בממלכה כלפיו. לדעתו, יש "להסיר את מעטה הצביעות" מהיחס כלפי קציני צה"ל בחו"ל. הוא אף הבטיח כי יגייס את מיטב הפרקליטים אם צו מעצר אכן יופעל נגד מנכ"ל אל על.

דרשוביץ ידוע בתמיכתו הגורפת בישראל ואף פירסם בעבר את הספר "ישראל - כתב הגנה". הוא התייחס במפגש גם לנשיא ארה"ב, ברק אובמה, וליחסיו עם ישראל. "אובמה לא שונא את ישראל", אמר הפרקליט, "הוא נשיא צעיר שמנסה להיות הוגן". מאל על נמסר בתגובה כי החברה לא תתייחס בתקשורת לנושא זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully